Σύμφωνα με τα τεκμαρτά στοιχεία της Media Services

Σύμφωνα με τη Media Services, τo 2013 κατευθύνθηκαν σε αυτά 27.490.766 ευρώ ως τεκμαρτή διαφήμιση. 7Μέρες TV και Τηλεθεατής είναι τα δύο περιοδικά που απέσπασαν τη μερίδα του λέοντος, με το πρώτο να απορροφά 6.365.271 ευρώ και το δεύτερο 6.136.868 ευρώ τη χρονιά που πέρασε. Αρκετά πιο κάτω, και κοντά το ένα στο άλλο, βρέθηκαν τα περιοδικά Τηλέραμα, TV Βοx, ΤV Ζάπινγκ και Μy TV Mag, με απορρόφηση 3.955.732, 3.501.792, 3.172.138 και 3.157.396 αντίστοιχα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΔΑΠΑΝΗ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ – 2014
Περιοδικό Τεύχη Αριθμός καταχωρίσεων Δαπάνη σε ευρώ
7 Μέρες ΤV 52 894 6.365.271
Τηλεθεατής 52 1.056 6.136.868
Τηλέραμα 52 992 3.955.732
TV Box 52 462 3.501.792
TV Ζάπινγκ 52 357 3.172.138
My TV Mag 44 354 3.157.396
Τηλεκοντρόλ 52 287 1.185.171
Ραδιοτηλεόραση 26 52 16.398
Σύνολο 382 4.454 27.490.766

Πηγή: Media Services