Σύμφωνα με τα τεκμαρτά στοιχεία της Media Services
Σύμφωνα με τη Media Services, τo 2013 κατευθύνθηκαν σε αυτά 27.490.766 ευρώ ως τεκμαρτή διαφήμιση. 7Μέρες TV και Τηλεθεατής είναι τα δύο περιοδικά που απέσπασαν τη μερίδα του λέοντος, με το πρώτο να απορροφά 6.365.271 ευρώ και το δεύτερο 6.136.868 ευρώ τη χρονιά που πέρασε. Αρκετά πιο κάτω, και κοντά το ένα στο άλλο, βρέθηκαν τα περιοδικά Τηλέραμα, TV Βοx, ΤV Ζάπινγκ και Μy TV Mag, με απορρόφηση 3.955.732, 3.501.792, 3.172.138 και 3.157.396 αντίστοιχα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΔΑΠΑΝΗ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ – 2014 | |||
Περιοδικό | Τεύχη | Αριθμός καταχωρίσεων | Δαπάνη σε ευρώ |
7 Μέρες ΤV | 52 | 894 | 6.365.271 |
Τηλεθεατής | 52 | 1.056 | 6.136.868 |
Τηλέραμα | 52 | 992 | 3.955.732 |
TV Box | 52 | 462 | 3.501.792 |
TV Ζάπινγκ | 52 | 357 | 3.172.138 |
My TV Mag | 44 | 354 | 3.157.396 |
Τηλεκοντρόλ | 52 | 287 | 1.185.171 |
Ραδιοτηλεόραση | 26 | 52 | 16.398 |
Σύνολο | 382 | 4.454 | 27.490.766 |
Πηγή: Media Services