Συνεχίζοντας τις προσπάθειές του να τοποθετηθεί ως λύση για performance προς τους διαφημιζόμενους, το TikTok λανσάρει ένα νέο ad format, με το οποίο τα brands θα πληρώνουν μόνο για τις διαφημίσεις που παρακολουθούνται για τουλάχιστον 6 δευτερόλεπτα, ή έχουν κάποιο interaction μέσα στα πρώτα 6 δευτερόλεπτα.

Με την ονομασία Focused View, η νέα λύση έχει σχεδιαστεί από τη σκοπιά των retailers, κάτι που σημαίνει ότι «οι διαφημίσεις προβάλλονται σε χρήστες που πραγματικά έχουν στραμμένη την προσοχή τους και αλληλεπιδρούν οικειοθελώς με το brand», αναφέρει εκπρόσωπος της πλατφόρμας.

«Καθώς το ROI αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία, το Focused View προσφέρει έναν τρόπο στις μάρκες να αλληλεπιδρούν με το κοινό τους πιο αποτελεσματικά και με χαμηλότερο κόστος». Η νέα δυνατότητα παραπέμπει στην πρακτική του YouTube να μην χρεώνει τους marketers για τα μηνύματα που οι χρήστες του επιλέγουν να κάνουν skip, την οποία λάνσαρε το 2010 με το TrueView ad format.

Το TikTok εκτιμά ότι το νέο ad unit θα έχει μακροπρόθεσμα πλεονεκτήματα από τη προσέλκυση διαφημιζόμενων που θα αντισταθμίσουν το κόστος των μηνυμάτων που δεν παρακολουθούνται. Καθώς δυσκολεύεται να «πείσει» ως πλατφόρμα performance, σχεδιάζει σειρά εργαλείων για performance και engagement.

(Πηγή: Mediapost)