Η Httpool μέσα από το νέο της δίκτυο από TikTokkers, σχεδίασε και υλοποίησε ένα χορευτικό challenge στο TikTok σε συνεργασία με την MIG Media για λογαριασμό του brand Milko της Δέλτα. Σε αυτό πήραν μέρος 17 TikTokkers που αποδέχτηκαν το Milko challenge, χόρεψαν την ειδικά σχεδιασμένη για την καμπάνια χορογραφία και δημιούργησαν το δικό τους video.
Το hashtag της καμπάνιας #milkohoodmakeover έχει καταγράψει μέχρι τώρα 1,7Μ views, ενώ η σελίδα milkogreece στο TikTok απέκτησε 1.500 followers σε διάστημα 20 ημερών. Για τη συνεργασία της Httpool και MIG Media, ο Country Manager της Httpool Hellas, Βαγγέλης Ματιάτος, δήλωσε: «Είναι πολύ ενθαρρυντικό σε περιόδους οικονομικής ύφεσης και γενικευμένης κρίσης να υπάρχουν εταιρείες που στηρίζουν την καινοτομία, τη δημιουργικότητα και να εκμεταλλεύονται τις εναλλακτικές αφορμές επικοινωνίας που κάνουν τα brand και τις εταιρείες να ξεχωρίζουν».