To TikTok «υποτιμά» ανταγωνιστικά μέσα και προσφέρει φθηνότερο διαφημιστικό χώρο, στην προσπάθειά του να κερδίσει μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς ψηφιακών διαφημίσεων, σύμφωνα με ανάλυση των Financial Times.
Συγκεκριμένα, η εν λόγω πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, φέρεται να προσφέρει 1.000 εμφανίσεις για διαφήμιση βίντεο σχεδόν στη μισή τιμή των Instagram Reels, σύμφωνα με στοιχεία της VaynerMedia για το 2022. Οι τιμές των διαφημίσεων του TikTok είναι, επίσης, κατά 1/3 φθηνότερες από το Twitter και 62% χαμηλότερες από το Snapchat, σύμφωνα με τους Financial Times. Σημειώνεται πως, μόνο από τον Σεπτέμβριο έως τον Οκτώβριο του περασμένου έτους, οι 1.000 κορυφαίοι διαφημιστές στις ΗΠΑ αύξησαν τις δαπάνες τους στο TikTok κατά 66% σε 467 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με στοιχεία της Pathmatics.
Επιπλέον, το TikTok επιλέγεται από τα brands για την εμπλοκή τους με νέους, δύσκολα προσεγγίσιμους καταναλωτές. Τέλος, επισημαίνεται πως η εταιρεία δοκιμάζει μια λειτουργία «υπενθυμίσεων ύπνου», σε μία προσπάθεια να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες των χρηστών, που διαμαρτύρονται για τις ώρες που χάνουν στην πλατφόρμα, ιδίως τη νύχτα.
(Πηγή: Marketingweek.com, Techcrunch.com)