Πάνω από 1 δισ. χρήστες 18 ετών και άνω μπορούν να προσεγγιστούν μέσω του TikTok, σύμφωνα με ανάλυση της Kepios, βασισμένη σε στοιχεία της πλατφόρμας.

Το 23% του διαφημιστικού κοινού ηλικίας 18-24 ετών είναι γυναίκες, ενώ το 44% του συνόλου των ενήλικων χρηστών της παγκοσμίως είναι άνδρες.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι χρήστες 18-24 ετών αγγίζουν τα 421 εκατ., ήτοι το 40% σχεδόν των ενήλικων χρηστών του δικτύου, ενώ σε 306,7 εκατ. ανέρχονται οι χρήστες 25-34 ετών.

(Πηγή: WARC)