Στόχος η καλύτερη σύνδεση των πελατών με το κοινό

Σε παγκόσμια συνεργασία προχώρησαν το TikTok και η IPG Mediabrands, ώστε τόσο τα agencies, όσο και τα brands, να εντρυφήσουν στην κουλτούρα της πλατφόρμας και να αποκτήσουν καλύτερη κατανόηση του τρόπου με τον οποίο μπορούν να συνδεθούν με το κοινό τους. Η συνεργασία περιλαμβάνει ένα τριετές πρόγραμμα, με τίτλο Creator Collective, όπου επιλεγμένοι creators του TikTok θα επικοινωνούν με πελάτες της IPG, παρέχοντάς τους στρατηγικές συμβουλές, ενώ, σε τριμηνιαία βάση, θα πραγματοποιούνται και εντατικά camps με εξειδικευμένη θεματολογία. Η συνεργασία αφορά, επίσης, συνήθεις συναλλαγές, όπως εκπτώσεις και sneak peeks σε νέα προϊόντα.

To πρώτο camp θα πραγματοποιηθεί το β΄ τρίμηνο του 2021 με τη μορφή διήμερου virtual learning σεμιναρίου, εκπαιδεύοντας τα brands στην κουλτούρα του TikTok, στα χαρακτηριστικά προϊόντων και στη γλώσσα που χρησιμοποιεί το κοινό του. Με την ολοκλήρωσή του, τα brands θα λάβουν υλικό, που θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν σε προσεχείς καμπάνιες και toolkit για τη χρήση της πλατφόρμας στο μέλλον. Το πρόγραμμα θα ξεκινήσει από τη Βόρεια Αμερική με στόχο να επεκταθεί σε όλες τις αγορές της Mediabrands, η οποία φιλοδοξεί να πραγματοποιεί τα camps με φυσική παρουσία, όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν.

(Πηγή:Campaign)