Ιδιαίτερα δημοφιλείς στις τάξεις των sports fans για τη δημιουργία και παρακολούθηση αθλητικού περιεχομένου αποδεικνύονται οι πλατφόρμες TikTok και Twitch. Σύμφωνα με έρευνα της Nielsen, η χρήση τους για κατανάλωση αθλητικών ειδήσεων και sports content αυξήθηκε παγκοσμίως κατά 30% και 21% αντίστοιχα το διάστημα Απρίλιος 2020-Αύγουστος 2021.
Η τάση αυτή ακολουθεί μια σειρά επιτυχημένων συνεργασιών, όπως αυτή του TikTok με τη διοργάνωση του Euro. Το Instagram (+6%) και το WhatsApp (+4%) επίσης κατέγραψαν αύξηση, ενώ YouTube (-4%) και Facebook (-8%) εμφάνισαν μείωση στην κατανάλωση αθλητικού περιεχομένου. Σύμφωνα με τη Nielsen, το ένα τρίτο των καταναλωτών (32%) χρησιμοποιεί κοινωνικά δίκτυα, ενώ παρακολουθεί αθλητικά, ποσοστό που ανεβαίνει στο 43% για την GenZ.
H παραδοσιακή τηλεόραση παραμένει βασικό κανάλι για αθλητικό περιεχόμενο, ειδικά για νεαρότερα κοινά: το 13% της θέασης για άτομα 18-34 ετών αφορά αθλητικό περιεχόμενο, ποσοστό διπλάσιο σε σχέση με αυτό για τις ηλικίες άνω των 55 ετών. Την ίδια στιγμή, οι χορηγίες των brands σε αθλητικά events αποτελούν από τα πιο αξιόπιστα διαφημιστικά κανάλια (81%), με πρόσφατη ανάλυση της Nielsen να δείχνει ότι οι χορηγίες μπορούν να φέρουν 10% άνοδο σε αγοραστική πρόθεση ανάμεσα στους fans.
(Πηγή: WARC)