Το TikTok έκανε γνωστό την Πέμπτη, 20 Ιουλίου πως διαθέτει στους Ευρωπαίους ερευνητές από την ακαδημαϊκή κοινότητα νέα εργαλεία σχετικά με το εμπορικό περιεχόμενο στην πλατφόρμα, παρουσιάζοντας την Βιβλιοθήκη Εμπορικού Περιεχομένου και επεκτείνοντας την πρόσβαση στο Ερευνητικό API.
Νωρίτερα φέτος, το TikTok κυκλοφόρησε μια δωρεάν αρχική έκδοση του Research API σε ακαδημαϊκούς ερευνητές στις ΗΠΑ. Τις επόμενες εβδομάδες, μη κερδοσκοπικοί ακαδημαϊκοί ερευνητές στην Ευρώπη θα μπορούν να υποβάλουν αίτηση για πρόσβαση στο Research API. Το TikTok παρουσιάζει, επίσης, βελτιώσεις στο Research API με βάση τα σχόλια της κοινότητας.
Όλοι οι ερευνητές θα πρέπει να έχουν τον δικό τους λογαριασμό TikTok for Developers και να βρίσκονται στις ΗΠΑ ή την Ευρώπη για να έχουν πρόσβαση στο Research API. Το TikTok ανοίγει, επίσης, τη Βιβλιοθήκη Εμπορικού Περιεχομένου φέρνοντας διαφάνεια στη διαφήμιση επί πληρωμή και σε άλλο περιεχόμενο εμπορικού χαρακτήρα στο TikTok.