Την τελευταία του έκθεση Community Guidelines Enforcement δημοσίευσε το TikTok, στην οποία παρουσιάζει την εφαρμογή των κανονισμών του και την αύξηση της απομάκρυνσης περιεχομένου που δεν συμμορφώνονται με αυτούς, το δεύτερο τρίμηνο του έτους.
Μόνο μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου, η πλατφόρμα απομάκρυνε 113 εκατ. videos λόγω παραβίασης της πολιτικής της και άλλων ζητημάτων. Το νούμερο αυτό σηματοδοτεί μια αύξηση 11% σε σχέση με το Q1, κάτι που ακολουθεί μια γενική τάση ανά τρίμηνο, λόγω και της συνεχιζόμενης ανάπτυξής της.
Σύμφωνα με την εταιρεία, σε μεγάλο βαθμό, οι παρεμβάσεις γίνονται με πρωτοβουλία της ίδιας και η αφαίρεση videos με μηδενικά views αυξήθηκε από το 60,8% το πρώτο τρίμηνο στο 74,7% το επόμενο. Σύμφωνα με την έκθεση, τα περισσότερα videos που «κατεβαίνουν» εμπίπτουν στις κατηγορίες σχετικά με την προστασία ανηλίκων.
Όσο για τους λογαριασμούς που καταργούνται, αυτοί είναι στην πλειοψηφία τους ψεύτικοι: το δεύτερο τρίμηνο διαγράφηκαν 33 εκατ. fake profiles, 62% περισσότερα σε σχέση με το Q1. «Διαθέτουμε περισσότερους από 12 fact-checking partners διεθνώς που εξετάζουν το περιεχόμενο σε πάνω από 30 γλώσσες», δήλωσε το TikTok, σύμφωνα με το οποίο οι προσπάθειές του επιτείνονται με φόντο την αυξημένη διάδοση fake news.
(Πηγή: Mediapost)