Για τις δωροεπιταγές Ticket Compliments που προσφέρει σήμερα η Edenred και τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που προσφέρουν αυτές, είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με τον Κωνσταντίνο Κουβόπουλο, Υπεύθυνο Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ της εταιρείας.

Marketing Week: Νομίζω ότι σε μια εποχή που οι εταιρείες εστιάζουν τη στρατηγική τους στο να χτίσουν σχέσεις πιστότητας με τους καταναλωτές και πελάτες τους, αλλά ταυτόχρονα επιδιώκουν να έχουν με τις κινήσεις τους άμεσα αποτελέσματα, οι δωροεπιταγές Ticket Compliments μπορούν να αποτελέσουν εξαιρετικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα γι’ αυτές. Θα ήθελα να εστιάσουμε σε αυτές την προσοχή μας.

Κωνσταντίνος Κουβόπουλος: Ασφαλώς. Μετρώντας ήδη μία δεκαετία επιτυχημένης παρουσίας στην ελληνική αγορά, τα Ticket Compliments είναι οι μοναδικές «multibrand» δωροεπιταγές στην Ελλάδα, αφού εξαργυρώνονται σε ένα εκτεταμένο δίκτυο, το οποίο όπως ήδη σας είπα, ξεπερνά τα 2.000 καταστήματα όλων των ειδών, σε όλη τη χώρα.

Θα έλεγα με απλά λόγια, ότι τα Ticket Compliments είναι δωροεπιταγές που μπορεί κάποιος να τις χρησιμοποιήσει όπου και όποτε θέλει ως μέσο πληρωμής, για να αγοράσει χιλιάδες διαφορετικά δώρα, για οποιαδήποτε περίσταση. Δώρα εορτών και γενεθλίων, δώρα επετείων, για παιδιά, για την επιβράβευση των εργαζομένων, για εταιρικούς πελάτες, για καταναλωτές και για ό,τι άλλο φαντάζεστε.

Μπορούν να χρησιμοποιηθούν όλο τον χρόνο, και ιδιαίτερα τώρα που πλησιάζουν οι γιορτές και προκύπτουν πολλές ανάγκες και ευκαιρίες για δώρα. Είναι ιδανικά για επιβράβευση, τόνωση της αποδοτικότητας, αύξηση παραγωγικότητας των εσωτερικών και εξωτερικών συνεργατών, αλλά και ως εργαλείο παρότρυνσης για τη συμμετοχή καταναλωτών σε προωθητικά προγράμματα.

Τα Ticket Compliments αποτελούν ένα αποτελεσματικό εργαλείο του Μάρκετινγκ, ενώ προσφέρουν ευελιξία και άνεση. Τόσο η πανελλαδική κάλυψη, όσο και η δυνατότητα πολλαπλών επιλογών, τα καθιστούν ένα σημαντικό κίνητρο για προγράμματα επιβράβευσης.

Marketing Week: Οι δικαιούχοι έχουν όμως την ευελιξία από τη μία να επιλέγουν οι ίδιοι το δώρο τους και από την άλλη, να έχουν και ευρεία γκάμα επιλογών;

Κωνσταντίνος Κουβόπουλος: Ασφαλώς και την έχουν. Οι δικαιούχοι μπορούν να επιλέξουν το δώρο τους, ενώ δεν περιορίζονται σε συγκεκριμένα είδη, καθώς το συμβεβλημένο δίκτυο περιλαμβάνει περισσότερα από 25 κατηγορίες καταστημάτων, 600 brand names και 2000 καταστήματα. Ένδυση, υπόδηση, παιχνίδια, gadgets, τεχνολογία, ταξίδια, ηλεκτρικές συσκευές, καλλυντικά, κοσμήματα είναι μερικές μόνο από τις πολλές κατηγορίες που καλύπτουν τα Ticket Compliments.

Επιπλέον, ένα ακόμα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που παρέχεται είναι η δυνατότητα προσθήκης καταστήματος το οποίο δεν είναι συμβεβλημένο, αλλά καλύπτει τις ανάγκες του πελάτη και επιβάλλεται η συνεργασία του, προκειμένου να ικανοποιηθούν απόλυτα οι ανάγκες του εκάστοτε προγράμματος επιβράβευσης.


Marketing Week: Όπως είπαμε και νωρίτερα, βασικός στόχος των εταιρειών σήμερα είναι να χτίσουν πιστότητα με τους πελάτες τους. Με βάση όσα μας είπατε ήδη, εκτιμώ ότι τα οφέλη της εφαρμογής των Ticket Compliments ως δώρου για προωθητικά προγράμματα ή προγράμματα loyalty είναι ιδιαίτερα σημαντικά.

Κωνσταντίνος Κουβόπουλος: Έτσι είναι και αυτός είναι ο στόχος μας. H δυνατότητα της πανελλαδικής κάλυψης και των πολλαπλών επιλογών που προσφέρουν τα Ticket Compliments, τα καθιστούν ως ένα βολικό, ευέλικτο, σημαντικό και ιδιαίτερα δημοφιλές κίνητρο για προγράμματα επιβράβευσης. Οι δικαιούχοι απολαμβάνουν ουσιαστικά ένα δώρο που αυτοί επιλέγουν και όχι κάτι που έχει επιλέξει άλλος γι’ αυτούς.

Επίσης, οι επιλογές τους δεν περιορίζονται σε μερικά μόνο είδη, καθώς το συμβεβλημένο δίκτυο που περιλαμβάνει καταστήματα ενδυμάτων, υποδημάτων, βιβλιοπωλείων, ταξιδίων, επίπλων, οικιακών ειδών κ.ά., φιλοξενεί περισσότερα από 2.000 σημεία και συνεχώς αυξάνεται.

Όπως γνωρίζετε, σε προωθητικά προγράμματα όπου η επιβράβευση παίζει μεγάλο ρόλο, όλοι πλέον αναζητούν έξυπνες λύσεις για να ικανοποιήσουν τον πελάτη/καταναλωτή. Η πρόσβαση σε ένα τόσο μεγάλο και ποικιλόμορφο δίκτυο μέσω των Ticket Compliments, εξασφαλίζει την επιτυχία στο προωθητικό πρόγραμμα, αφού ο πελάτης είναι σίγουρος ότι ο καταναλωτής θα αποκτήσει αυτό ακριβώς που θέλει και όχι «άλλο ένα δώρο».

Διαχειριστικά το όφελος για την εταιρεία είναι πολύ μεγάλο, αφού πλέον με τα Ticket Compliments ο πελάτης έχει αυτόματα πρόσβαση στα 2.000 καταστήματα/προμηθευτές, που δέχονται τις δωροεπιταγές και έτσι δεν χρειάζεται να ανησυχεί για τα διαδικαστικά που τον ταλαιπωρούσαν μέχρι τώρα.

Marketing Week: Μπορούν παράλληλα τα Ticket Compliments να αποτελέσουν και tailor made λύσεις;

Κωνσταντίνος Κουβόπουλος: Μα αυτό ακριβώς είναι ένα από τα σημαντικά τους πλεονεκτήματα. Υπάρχει η δυνατότητα προσωποποίησης των δωροεπιταγών σε μικρό ή μεγάλο βαθμό, ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη. Η δωροεπιταγή μπορεί να φέρει το ειδικό λεκτικό μήνυμα που ο πελάτης επιθυμεί, ή ακόμα και το λογότυπο του προϊόντος ή της εταιρείας. Με αυτόν τον τρόπο, η δωροεπιταγή «δένει» ακόμα περισσότερο με το συνολικό ύφος της εκάστοτε προωθητικής ενέργειας.

Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα «θεματικής» δωροεπιταγής, όπου η εξαργύρωσή της περιορίζεται σε καταστήματα σχετικά με το concept της προωθητικής ενέργειας του πελάτη (π.χ. δωροεπιταγή ομορφιάς, ταξιδίων, ψυχαγωγίας, κ.λπ.). Το γεγονός πως τα Ticket Compliments προσφέρουν μία «tailor made» υπηρεσία, διασφαλίζει πως η τελική επιβράβευση είναι σε πλήρη αρμονία με το γενικότερα πνεύμα και look της εκάστοτε προωθητικής ενέργειας.

Απώτερος στόχος μας είναι να εξασφαλίσουμε με τον πλέον κατηγορηματικό και αναμφισβήτητο τρόπο, ότι με τις δωροεπιταγές Ticket Compliments ο πελάτης μας είναι σίγουρος ότι προσφέρει την κατάλληλη επιβράβευση για την επίτευξη των στόχων του.

Marketing Week: Οι υπηρεσίες διατακτικών αφορούν ένα ευρύτερο κομμάτι υπηρεσιών κ. Κουβόπουλε και στο πλαίσιο αυτό, θα θέλαμε μια επιπλέον αποσαφήνιση των υπηρεσιών που προσφέρει η Edenred στη χώρα μας.

Κωνσταντίνος Κουβόπουλος: Η Edenred σχεδιάζει και υλοποιεί λύσεις που διευκολύνουν τη ζωή του εργαζομενου, ενώ ταυτόχρονα βελτιώνουν την αποδοτικότητα των εταιρειών.

Οι υπηρεσίες που προσφέρουμε περιλαμβάνουν προϊόντα που καλύπτουν μια σειρά από ανάγκες που μπορεί να έχει μία επιχείρηση ή οι εργαζόμενοι σε αυτήν, όπως τα Ticket Restaurant, τις διατακτικές γεύματος που προσφέρει μια εταιρεία στους εργαζόμενούς της, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να επωφεληθούν του φαγητού στην εργασία όσο το δυνατόν καλύτερα και με ελάχιστο κόστος, τα Ticket Restaurant Meal Expenses, που αφορούν σε διατακτικές φαγητού για την κάλυψη των εκτός έδρας εξόδων εστίασης, τα Ticket Compliments, δωροεπιταγές εξαργυρώσιμες σε περισσότερες από 2.000 εμπορικές επιχειρήσεις και καταστήματα, αλλά και τα Ticket Car, διατακτικές αυτοκίνησης εξαργυρώσιμες σε συμβεβλημένα πρατήρια καυσίμων.