Μετά τη «σεισμική» αλλαγή στον πολιτικό χάρτη του Ηνωμένου Βασιλείου, τίθεται το ερώτημα: «Τι ζητά τώρα η διαφήμιση μετά την επιστροφή των Εργατικών στην εξουσία;». Έχουν περάσει σχεδόν 15 χρόνια από την τελευταία φορά που επαγγελματικοί φορείς όπως οι Advertising Association, IPA και IAB διαπραγματεύτηκαν με τους Εργατικούς.

Κατά τη διάρκεια της προηγούμενης θητείας των Εργατικών στην εξουσία, «φλέγον» ζήτημα αποτελούσε η διάδραση του marketing με τη δημόσια υγεία με τους πολιτικούς να τάσσονται υπέρ των περιορισμών στη διαφήμιση, αλλά υπέρ μιας μεγάλης εκστρατείας για την ενθάρρυνση πιο υγιεινών επιλογών τροφίμων. Το θέμα παραμένει «ζωντανό» με την ISBA να ζητά σαφήνεια σχετικά με το «ποια προϊόντα, κατηγορίες και media εμπίπτουν ή δεν εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής» του τελευταίου γύρου κανονισμών για τη διαφήμιση τροφίμων και ποτών.

Ωστόσο, στο παρόν έχουν προκύψει και νέα ζητήματα τα οποία αφορούν την προσπάθεια για μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και η ρύθμιση της τεχνητής νοημοσύνης.

(Πηγή: Campaign)