Η πρόσφατη έρευνα της Sprout Social, στην οποία συμμετείχαν πάνω από 900 καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασιλείο, διαπίστωσε ότι το 51% αυτών πιστεύει πως η εξατομικευμένη εξυπηρέτηση πελατών από τις μάρκες είναι αξιομνημόνευτη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (51%) σε σύγκριση με εκείνους που θυμούνται τις μάρκες που δημοσιεύουν content για κοινωνικά θέματα (25%).

Με τους καταναλωτές να ακολουθούν, κατά κύριο λόγο, τα brands για να ενημερώνονται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους (68%), η έρευνα υποδηλώνει ότι οι μάρκες πρέπει να ασχολούνται περισσότερο με τους followers. Δύο στους 3 καταναλωτές (69%) δηλώνουν ότι περιμένουν εξατομικευμένες απαντήσεις των brands στα social media.

Για να ανταποκριθούν σε αυτό, σχεδόν οι μισοί (43%) από τους 450 marketers που συμμετείχαν στην έρευνα, δηλώνουν ότι σχεδιάζουν να χρησιμοποιήσουν εργαλεία ΑΙ και αυτοματοποίησης. Ο Jamie Gilpin, CMO της Sprout Social, δήλωσε: «Οι σημερινοί καταναλωτές θέλουν τα brands να κάνουν περισσότερα από το να “μεταπηδούν” σε τάσεις και κοινωνικά ζητήματα. Θέλουν να εμπιστεύονται και να συνδέονται πραγματικά με μια μάρκα».

(Πηγή: Campaign)