Η Lee-Joe θα αντικαταστήσει τον Kelly Bennett, ο οποίος ανακοίνωσε τον Μάρτιο ότι θα εγκαταλείψει την εταιρεία μετά από 6 χρόνια. Το στέλεχος θα αναφέρεται στον Ted Sarandos, Chief Content Officer του Netflix και θα εδρεύει στο Los Angeles. Η Lee-Joe υπηρετεί στα BBC Studios από το 2015, προερχόμενη από το Skype, όπου, στα 4 χρόνια θητείας της χρίστηκε global director of audience marketing, entertainment partnerships and broadcast media.

Η κίνηση του Netflix έρχεται σε μια περίοδο αναβάθμισης της διοικητικής του ομάδας: Η Rachel Whetstone εντάχθηκε από το Facebook τον Αύγουστο του περασμένου έτους ως επικεφαλής των global communications operations, ενώ ο Spencer Neumann ανέλαβε καθήκοντα chief financial officer τον Ιανουάριο, προερχόμενος από την εταιρεία video-games Activision Blizzard.

Η Jackie χαρακτηρίζεται πραγματικά από αυθεντική σκέψη, με πλούσια διεθνή εμπειρία, στοιχεία που την καθιστούν ιδανική για τη θέση της chief marketing officer. Είμαι ενθουσιασμένος που θα δουλέψουμε μαζί της στην προώθηση του brand μας και του πρωτότυπου περιεχομένου μας με νέους και δημιουργικούς τρόπους σε μέλη σε ολόκληρο τον κόσμο». Σύμφωνα με τους Financial Times, το marketing budget του Netflix αναμένεται να αγγίξει τα 3 δισ. δολάρια φέτος, καθώς συνεχίζει να προωθεί τη στρατηγική διεθνούς ανάπτυξης.
(Πηγή: Campaignlive)