Μεταξύ των νικητών οι Google Creative Lab, AKQA, Big Spaceship και Made by Many

Τα βραβεία γίνονται δύο φορές τον χρόνο και στόχος τους είναι να αναδεικνύουν και να βραβεύουν καμπάνιες που διακρίνονται για την καινοτομία τους, αξιοποιούν τις νέες τεχνολογίες και καθορίζουν τις τάσεις στη Δημιουργικότητα. Όπως δήλωσε ο Ignacio Oreamuno, Ιδρυτής των Tomorrow Awards, «η δουλειά μιλάει από μόνη της. Βραβεύσαμε έργα τα οποία αποδεικνύουν τις ριζικές αλλαγές που συντελούνται στη βιομηχανία της Διαφήμισης. Συγχαρητήρια στους νικητές για τη γενναιότητά τους και για το γεγονός ότι μας φανέρωσαν την επόμενη μέρα της Διαφήμισης».

Όσο για τους νικητές, μπορεί στη shortlist να είχαν πλασαριστεί καμπάνιες από τη Βραζιλία, την Ολλανδία, τον Καναδά, την Ιαπωνία και τη Σουηδία, ωστόσο στο βάθρο ανέβηκαν μόνο agencies από τις Η.Π.Α. και τη Μεγάλη Βρετανία. Αυτοί που βραβεύτηκαν ήταν, λοιπόν, το «Skype in the Classroom» από τη Made by Many, το «Halo Reach» από την AKQA, η Google Creative Lab για το «Les Paul Google Doodle» και, σε συνεργασία με τη Big Spaceship, για το «What Do You Love», ενώ τιμήθηκε επίσης και ο εφευρέτης Mark Goulthorpe για το Μέσο HypoSurface που δημιούργησε. Αναλυτικό ρεπορτάζ για όλους τους νικητές, καθώς και για τις keynote ομιλίες που έγιναν κατά τη διάρκεια των Tomorrow Awards από τους Paul Lavoie της Taxi, Carl Johnson της Anomaly, Nick Bailey της AKQA και Jean-Francois Bouchard της Sid Lee, θα δημοσιευτεί σε επόμενο τεύχος του Marketing Week.