Οι ταινίες The Entrance και The Date απέσπασαν το Film Epica D’Or, «υποσκελίζοντας» το Write the Future

Την ύψιστη διάκριση, το Epica D’Or στα Film απέσπασε η Wieden+Kennedy Amsterdam με τις ταινίες The Entrance και The Date για τη Heineken, καμπάνια που κατόρθωσε να κερδίσει με πολύ μικρή διαφορά το αδιαφιλονίκητο φαβορί, την πολυβραβευμένη καμπάνια «Write the Future» της Nike από την ίδια διαφημιστική εταιρεία.

Αντίστοιχα, στα Press, το Epica D’Or κέρδισε η Spillmann/Felser/Leo Burnett από την Ελβετία με την καμπάνια «Life’s turns in a sentence» για τη Swiss Life, ενώ στα Poster η Rainey Kelly Campbell Roalfe Y&R από τη Μεγάλη Βρετανία με την καμπάνια «Passport Stamps» για το Land Rover. Τέλος, στην κατηγορία Interactive, το Epica D’Or κέρδισε η Jung von Matt Stockholm με την καμπάνια «Getaway Stockholm» για το Mini Countryman.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ως Best Integrated Campaign αναδείχτηκε η πολυβραβευμένη καμπάνια American Rom της McCann Erickson Ρουμανίας. Οι συνολικές συμμετοχές αυξήθηκαν φέτος κατά 18% και ανήλθαν σε 3.738. Μάλιστα σε ορισμένες κατηγορίες όπως Direct Marketing, Media, Branded Content, PR και Promotions αυξήθηκαν κατά 24%. Στα φετινά βραβεία προστέθηκαν δύο νέες κατηγορίες Film Craft και Print Craft.

Οι περισσότερες συμμετοχές προήλθαν από τη Γερμανία, 803 συνολικά, η οποία απέσπασε και τα περισσότερα χρυσά βραβεία, ενώ ακολούθησε η Γαλλία με 478 συμμετοχές η Σουηδία με 375 και η Ελβετία με 335. Από την Ελλάδα είχαμε 31 συμμετοχές από 10 εταιρείες, Α3, Beetroot, Bob Studio, Bold Ogilvy, Day6, Dimitris Gazis & Co, Dolphins/Communication Design, Lowe Athens, Mousegraphics και Rascal, χωρίς όμως να έχουμε φέτος κάποια διάκριση. Σημειώνεται ότι η τελετή απονομής των βραβείων θα πραγματοποιηθεί στις 20 Ιανουαρίου 2012 στη Λιουμπλιάνα.