Ο Αντιπρόεδρος του Ομίλου Antenna μίλησε σε διεθνή συνάντηση του Πανεπιστημίου Cambridge

Στο πλαίσιο αυτό, παρουσιάζοντας τη στρατηγική του Ομίλου Αntenna από το 2008 ως σήμερα, ανέφερε μεταξύ άλλων: «Καταφέραμε να αυξήσουμε το μερίδιό μας στην αγορά, έχοντας ωστόσο συνειδητοποιήσει ότι οι καινοτομίες μας έπρεπε να ανταποκρίνονται άμεσα στις ανάγκες και τα συναισθήματα των τηλεθεατών. Οι ανταγωνιστές μας εστίασαν στις περικοπές των δαπανών, αλλά εμείς εστιάσαμε σε αυτό που χρειάζονταν οι άνθρωποι. Όταν άλλες εταιρείες έκοβαν τις δαπάνες τους, εμείς επενδύσαμε στους ανθρώπους. Αυξήσαμε τον προϋπολογισμό για έρευνα και marketing. Διαπιστώσαμε ότι οι τηλεθεατές ήθελαν περισσότερη ψυχαγωγία, για να ξεφεύγουν από τη μιζέρια, ήθελαν πιο αξιόπιστα νέα για να είναι ενημερωμένοι και, φυσικά, ήθελαν τρόπους και συμβουλές για να μειώσουν τα προσωπικά τους έξοδα. Το αποτέλεσμα ήταν ότι η τηλεθέασή μας αυξήθηκε σημαντικά στη διάρκεια της κρίσης και, ενώ μειώσαμε τις δαπάνες μας σε σημαντικό διψήφιο ποσοστό , αυξήσαμε το μερίδιό μας στην διαφημιστική αγορά κατά 12%».

Μεταξύ άλλων στο Συμπόσιο παρευρέθηκαν προσωπικότητες όπως οι Μάρτιν Κίλμπερτ, Γενικός Διευθυντής της Aberdeen Asset Management, Andrew Morgan, Πρόεδρος της Diageo, Αντώνης Παπαδημητρίου, Πρόεδρος Ιδρύματος Ωνάση κ.ά..