Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα omni-channel καμπάνια την οποία δημιούργησε η Think Plus για λογαριασμό της εταιρείας Χρυσός Οδηγός, με αφορμή το λανσάρισμα της νέας δυνατότητας που προσφέρει στους χρήστες να αξιολογούν επιχειρήσεις, επαγγελματίες και καταστήματα για την ποιότητα των υπηρεσιών τους μέσω του xo.gr. Για το νέο χαρακτηριστικό δημιουργήθηκε τηλεοπτικό σποτ, ραδιοφωνικά jingles και video content για YouTube και TikTok.

Και αυτά με πρωταγωνιστή έναν πραγματικό «χρυσό οδηγό» με την κυριολεκτική του σημασία. Η ενέργεια συνοδεύεται από κλήρωση με έπαθλο ένα Apple iPhone 13 Pro Max, στην οποία μπορούν να συμμετάσχουν όσοι εγγραφούν στο MyXO του xo.gr μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου.

Την παραγωγή της ταινίας ανέλαβε η Think Plus, σε σκηνοθεσία των Σπύρου Καψίλη και Airth Steven και σενάριο των Δημήτρη Κουσούλη (μαζί με τους στίχους) και Απόστολου Βίντο, δημιουργού και της πρωτότυπης μουσικής των jingles. «Έχει ωριμάσει η συνθήκη, ώστε οι καταναλωτές να συνειδητοποιήσουν τη δύναμή τους και να επιβραβεύσουν όλους τους επαγγελματίες που παρέχουν υψηλό level υπηρεσιών, αλλά και να σημειώσουν σημεία προς βελτίωση», σημείωσε η Γεωργία Παπακώστα, Head of XO.