Ευρήματα της έρευνας BrandIndex της Focus Bari

Οι αμιγώς online retailers σημειώνουν σημαντική διαφορά σε θετικό buzz έναντι των μεγάλων omnichannel παικτών του λιανεμπορίου, με αφετηρία την έναρξη του lockdown, σημειώνει η συνεχής, διεθνής έρευνα BrandIndex που διεξάγεται από τη Focus Bari, Affiliate Partner της YouGov στην Ελλάδα από τον Σεπτέμβριο 2020. Τα ευρήματα δείχνουν, χαρακτηριστικά, ότι, σε όλη τη διάρκεια του lockdown, οι αμιγώς online retailers θεωρούνται σαφώς ανώτεροι από τους omnichannel παίκτες αναφορικά με το αντιλαμβανόμενο «value for money»: τα πράγματα ανατρέπονται την εβδομάδα του Black Friday και αμέσως μετά, επανέρχονται.

Όμως, οι μεγάλες, καθιερωμένες από χρόνια omnichannel μάρκες του λιανεμπορίου, κρατούν γερά ηγετική θέση ως προς την αντιλαμβανόμενη υψηλή ποιότητα των προϊόντων τους, με το «net quality index» τους να προηγείται. Παρόλα αυτά, η «ψαλίδα» φαίνεται να κλείνει στην «μετα-lockdown & Black Friday» περίοδο, αφήνοντας την προσδοκία για το αν αυτή τη τάση θα συνεχιστεί. Τέλος, οι καταναλωτές δηλώνουν σχεδόν τον ίδιο βαθμό εμπειρίας και εξοικείωσης και με τις δύο ομάδες λιανεμπορίου, ειδικά στην περίοδο του lockdown.