Ολοκλήρωση προγράμματος «Training in Digital Marketing»

Το πρόγραμμα είχε ως στόχο να εξοικειώσει τα στελέχη εταιρειών -μελών της ΕΔΕΕ με το ψηφιακό marketing, ανεξάρτητα με την εξειδίκευση και τον Τομέα τους. Συμμετείχαν, δωρεάν, στελέχη εταιρειών-μελών της ΕΔΕΕ σε επίπεδο Account Directors, οι οποίοι με το πέρας της παρακολούθησης των 6 ενοτήτων παρέλαβαν το Πιστοποιητικό Παρακολούθησης από την ΕΔΕΕ.

Τα courses πραγματοποιήθηκαν από καταξιωμένους επαγγελματίες του χώρου της Επικοινωνίας και τα θέματα που αναπτύχθηκαν ήταν: Don Draper goes digital & Beyond, Digital Marketing Channels and Methodologies, Media Buying & Planning, Data Marketing, Measurement, Metric, The Rise of Social Media, Search Engine Marketing, Case studies of top creative digital work.

Εισηγητές ήταν οι: Αντώνης Κόχειλας (Lowe), Xρήστος Λάτος (OgilvyOne) , Κώστας Μάτζιαρης (Mindworks), Χάρης Ρούγκας (IAB Hellas), Σπύρος Ζαβιτσάνος (Nielsen), Βαλέρια Τσάμη (Focus), Μιχάλης Μπαλλής, Άλεξ Καραγεώργης (Thinkdigital), Βανίνα Λέκα (Thinkdigital), Μαρία Λαζαρίμου (Advocate/Burson-Marsteller), Στάθης Χαϊκάλης (Communication Effect), Αντώνης Κυριαζής (Tribal DDB), Περικλής Βανικιώτης (Leo Burnett), Eric Parks (Leo Burnett), Νίκος Πετρόπουλος (Rascal) και Θανάσης Παπαθανασίου (Frank).