Κατέγραψε αύξηση πωλήσεων κατά την καλοκαιρινή περίοδο

Η αγορά των οικονομικών αεροπορικών εισιτηρίων, η ανάγκη για ένα άνετο και «ελαφρύ» ταξίδι, αλλά και τα χαμηλά πακέτα αποστολής αποσκευών αποτέλεσαν καταλυτικούς παράγοντες για την αύξηση των πωλήσεων της Eurosender στην Ελλάδα. Εκπρόσωποι της Eurosender υποστηρίζουν ότι οι καταναλωτές έχουν γίνει πιο δεκτικοί στη χρήση υπηρεσιών μεταφορών όταν ταξιδεύουν για διακοπές στο εξωτερικό.

«Για εμάς γίνεται όλο και περισσότερο προφανές ότι οι φθηνές υπηρεσίες μεταφορών βγήκαν τη σωστή στιγμή στην αγορά, ως προστιθέμενη υπηρεσία στην ήδη υπάρχουσα αγορά φθηνών αεροπορικών εισιτηρίων και γενικά στα πακέτα διακοπών και τα last minute εισιτήρια», δήλωσε ο Κωνσταντίνος Δημητρακάκης, Γενικός Διευθυντής της Eurosender στην Ελλάδα. Οι πωλήσεις διατήρησαν την αυξητική τους πορεία μέσα στο καλοκαίρι, με την αύξηση να κυμαίνεται στο 70%, με συγκρινόμενες περιόδους το τρίμηνο Μάρτιος-Μάιος (την περίοδο του soft launch της εταιρείας στην Ελλάδα) σε σχέση με το τρίμηνο Ιούνιος-Αύγουστος.