Οι διαφημιζόμενοι αναφέρουν σημαντική αύξηση του brand awareness

(ΣΑΝ ΦΡΑΝΣΙΣΚΟ) Συγκεκριμένα, το ad recall για την Ben & Jerry’s παρουσίασε άνοδο 33 ποσοστιαίες μονάδες και για την Levi’s 24 ποσοστιαίες μονάδες. Η Ben & Jerry’s θεωρεί ότι κατάφερε να προσεγγίσει κοινό 9,8 εκατ. ηλικίας 18-35 στις ΗΠΑ, σε διάστημα 8 ημερών. Η Levi’s στόχευσε σε αντίστοιχο ηλικιακό group και προσέγγισε 7,4 εκατ. χρήστες σε 9 ημέρες. «Με τις διαφημίσεις μας στο Instagram καταφέραμε να προσεγγίσουμε ένα πολύ μεγάλο κοινό. Τα δεδομένα δείχνουν επίσης ότι συνδεθήκαμε μαζί τους με αυθεντικό και αναμνηστικό τρόπο», λέει η Julie Channing, Director Digital της Levi’s.

Από την πλευρά της, η Ben & Jerry’s αναφέρει ότι κατάφερε να ενισχύσει το brand awareness για τη γεύση Scotchy Scotch Scotch κατά 17%. Τα αποτελέσματα θεωρούνται ενθαρρυντικά για τις δυνατότητες διαφήμισης στο Instagram και από το Facebook, στο οποίο ανήκει το Instagram. Σε σχετικό δημοσίευμα πάντως επισημαίνει ότι τα αποτελέσματα, ενδέχεται να ενισχύονται και από το γεγονός ότι η διαφήμιση στο Instagram είναι κάτι καινούργιο, γεγονός που προκαλεί αυξημένο awareness συνολικά για τις ενέργειες.