Εκπρόσωποι της εταιρείας αναφέρουν ότι περί το 65% των συνολικών αποστολών έχουν γίνει από ιδιώτες, κάτι το οποίο θεωρείται ως εποχικό λόγω της καλοκαιρινής περιόδου. Ταυτόχρονα, ο αριθμός των ελληνικών εταιρειών οι οποίες έχουν εγγραφεί στην ιστοσελίδα της εταιρείας και χρησιμοποιούν τη Eurosender για τις καθημερινές αποστολές τους έχει αυξηθεί κατά 68% τον τελευταίο μήνα, με ένα 35% εξ αυτών να είναι από μικρομεσαίες επιχειρήσεις. «Θεωρούμε ότι η ανάπτυξή μας θα συνεχιστεί ακόμα πιο δυναμικά από το Σεπτέμβριο», δήλωσε ο Κωνσταντίνος Δημητρακάκης, Country Manager για την Ελλάδα. H Eurosender πρόκειται να επεκτείνει το φθινόπωρο τις υπηρεσίες της με μία αποκλειστική υπηρεσία για την ευρωπαϊκή αγορά, η οποία αφορά τον αυτόματο υπολογισμό κόστους για την αποστολή παλετών.