Website της εταιρείας Καλλιμάνης

Το λανσάρισμα του site έγινε τον Φεβρουάριο του 2013 και η ομάδα της OgilvyOne ανέλαβε το Search Engine Optimization. Σύμφωνα με τους συντελεστές, μέσα σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον όπως είναι αυτό των sites με συνταγές μαγειρικής, η επισκεψιμότητα του lovefish.gr από τα οργανικά αποτελέσματα αυξανόταν σταθερά, με μηνιαίο ρυθμό 25%. Αναλύοντας τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αναζητούν πληροφορίες για το σαρακοστιανό τραπέζι και εφαρμόζοντας τα συμπεράσματα στις σελίδες του lovefish.gr, η OgilvyOne πέτυχε να βελτιώσει τη θέση του website στα οργανικά αποτελέσματα και να αυξήσει την επισκεψιμότητά του από τις μηχανές αναζήτησης κατά 350% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013.