Όπως φάνηκε στο Marketing Innovation Conference 2014, που διοργάνωσε το Marketing Week, τα ποσοστά του μίγματος αυτού διαφοροποιούνται από brand σε brand, από εταιρεία σε εταιρεία, από κατηγορία σε κατηγορία, ακόμα και από εποχή σε εποχή. Μέσα από τα εξαιρετικά ενδιαφέροντα cases καινοτομίας που παρουσιάστηκαν, αναδείχθηκαν ορισμένα βασικά συμπεράσματα: α) Η καινοτομία υπάρχει παντού, στα συστατικά, στη συσκευασία, στην επικοινωνία, στο branding, στο design, στη διανομή, στο promotion, β) H καινοτομία έχει κόστος, ωστόσο το να μην είναι κανείς καινοτόμος έχει πολλαπλάσιο κόστος σε βάθος χρόνου, γ) Οι άνθρωποι είναι πολύ σημαντικοί για την καινοτομία.

Έρευνες έχουν δείξει ότι το 40% της καινοτομίας προέρχεται από τους ανθρώπους της εταιρείας, δ) Η καινοτομία δεν σημαίνει αναγκαστικά ότι «ανακαλύπτουμε τον τροχό» ή ότι κάνουμε κάτι που κανείς δεν έκανε ποτέ και πουθενά στον κόσμο, ε) Μικρά-μικρά καινοτόμα πράγματα, μπορούν να δημιουργήσουν ένα μεγάλο, συνολικά, αποτέλεσμα, στ) Η καινοτομία εάν είναι στρατηγική μπορεί να επιβραβευθεί από τον καταναλωτή, ακόμα και σε περιόδους κρίσης. Στο πλαίσιο του συνεδρίου εξάλλου, αναλύθηκαν τρεις βασικές διαστάσεις ιδιαίτερης κρισιμότητας για την επιτυχία της καινοτομίας: Το προϊόν πρέπει να διαθέτει ξεκάθαρο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ενώ πριν αυτό μπει στην αγορά θα πρέπει να έχει προηγηθεί ενδελεχής έρευνα και στη συνέχεια αυτό να στηριχθεί σωστά στο λανσάρισμά του.

Όσον αφορά δε στην επιχείρηση, θα πρέπει να γίνει εναρμόνιση της καινοτομίας με τις τεχνολογικές και παραγωγικές δυνατότητές της. Άραγε, με τα παραπάνω ως οδηγό, σημαίνει ότι η καινοτομία θα είναι επιτυχημένη; Δεν είναι σίγουρο, ωστόσο οι πιθανότητες αυξάνονται. Πάντα θα υπάρχει και ο απρόβλεπτος παράγοντας, αυτός που δίνει άλλωστε και την όλη μαγεία στο αποτέλεσμα.