Πριν πολλά-πολλά χρόνια, όταν οι marketers προβληματίζονταν για τον τρόπο που θα ενέτασσαν τα brands τους στο νέο περιβάλλον που διαμόρφωνε το ίντερνετ, τους λέγαμε το εξής απλό: On=Off. To on-line και το off-line ήταν στην πραγματικότητα ένας ενιαίος κόσμος και θα έπρεπε να μην τα αντιμετωπίζουν αποσπασματικά. Με τα χρόνια αυτή η άποψη έγινε κοινό κτήμα και σήμερα η επαυξημένη πραγματικότητα και το metaverse έρχονται να επισφραγίσουν την αλήθεια της. Τα brands το έχουν καταλάβει προ πολλού και έτσι τα πρώτα βήματα τους στο metaverse δεν είναι αποσπασμένα από τον φυσικό κόσμο.

Ένα εξαιρετικό παράδειγμα έρχεται, από ποιον άλλο, την Coca-Cola. Η νέα πλατφόρμα του brand «Real magic» δείχνει υποδειγματική. Η πρώτη ταινία που βγήκε με τον gamer και το ορκ, ενώνει το «μέσα» με το «έξω», το φαντασιακό με το πραγματικό, τους συμμαχητές με τους αντιπάλους. Και έπαιξε τόσο στα παραδοσιακά όσο και στα «νέα» μέσα. Η πρόσφατα λανσαρισμένη σε κάποιες αγορές limited edition Coca-Cola Starlight, συνδυάζει, σύμφωνα με το δελτίο Τύπου, «την υπέροχη γεύση της Coca-Cola με μια απόχρωση του απροσδόκητου» και «περιλαμβάνει πρόσθετες γευστικές νότες που θυμίζουν το ατένισμα των αστεριών γύρω από μια φωτιά και μια δροσερή αίσθηση που ξυπνά την εντύπωση ενός ταξιδιού στο διάστημα». Στη συσκευασία της φέρει QR codes που οδηγούν τον καταναλωτή σε μια augmented reality συναυλία της pop-star Ava Max σε έναν διαστημικό σταθμό.

Τα πρώτα πειραματικά NFΤs που έβγαλε το brand στο Decen-traland, μεταξύ αυτών ένα «Coca-Cola Bubble Jacket Wearable» για τα άβαταρ και ένα sound visualizer με χαρακτηριστικούς ήχους Coca-Cola πέτυχαν τιμή μεγαλύτερη των $500.000 σε πλειστηριασμό στο OpenSea. Kαι οι νικητές πήραν μαζί συλλεκτικό αληθινό ψυγείο Smeg-Coca-Cola γεμάτο με το αναψυκτικό ώστε η εμπειρία τους να μη μείνει μόνο ψηφιακή.

Και τώρα, η νέα limited edition Coca-Cola Zero Sugar Byte που θα κυκλοφορήσει σε λίγες ημέρες σε χώρες της Αμερικής παρουσιάζεται ως η «πρώτη γεύση Coca-Cola που γεννήθηκε στο metaverse και θα ζωντανέψει τη γεύση των pixel σε ένα ποτό περιορισμένης έκδοσης που υπερβαίνει τον ψηφιακό και τον φυσικό κόσμο» και θα συνοδεύεται από τη δημιουργία του «Pixel Point», ενός branded «οικοπέδου» στο Fortnite.

Και ως επιστέγασμα, ήρθε τo νέο «hug» logo να σφραγίσει αυτή την ένωση κόσμων, ανθρώπων και εμπειριών. Και οι νέες καθαρές χρωματιστές συσκευασίες των κυρίων προϊόντων του brand στο ράφι που ενώνουν μέλλον και παρελθόν.

Όλα τα παραπάνω αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση όσον αφορά στη συνοχή του branding.