Οn N Up η επωνυμία της νέας εταιρείας, με επικεφαλής την Άννα Καρακατσάνη

Στη νέα της μορφή, η On N Up προσφέρει στους συνεργάτες της υπηρεσίες Reputation Management, Offline και Online, με Media, Stakeholders και Web Relations, Social Media Activation, Web Presence, Communication Issues and Crisis Management, online και offline, Integrated Corporate και Marketing Campaigns.

Στο πελατολόγιο της On N Up περιλαμβάνονται εταιρείες όπως οι Colgate-Palmolive, ManpowerGroup, Kingston Technology, Energizer Ελλάς, Coca-Cola 3E, Danone, Friesland Campina, JetOil, Misko Barilla, International Life, Music for Ads, Treasure Lab, LeasePlan και Nikas.

«Για εμάς, η επικοινωνία είναι μία στο σύνολό της και καμία μάρκα δεν μπορεί να έχει διαφορετική στρατηγική online και offline. Γνωρίζοντας τις ιδιαιτερότητες κάθε μέσου, σχεδιάζουμε και υλοποιούμε καμπάνιες με συνέπεια στην εικόνα της μάρκας, στις πλατφόρμες επικοινωνίας όπου τα κοινά μας επιλέγουν να παρακολουθούν ή να συνδιαλέγονται. Στόχος μας είναι να ξεχωρίζουμε μέσα από ιδέες που δίνουν ζωή στις μάρκες και υπηρετούν τους επικοινωνιακούς και επιχειρηματικούς τους στόχους», δήλωσε η επικεφαλής του νέου σχήματος Άννα Καρακατσάνη, πρώην Διευθύνουσα Σύμβουλος της The PR Team.