Καμπάνια με τίτλο «The Flies» δημιούργησε η The Newtons Laboratory για λογαριασμό της Τράπεζας Πειραιώς και της Ergo Ασφαλιστική για τα νέα προγράμματα «Ergo Μy Auto powered by Drive & Win» μέσω Winbank.

Η τράπεζα, μέσω της υπηρεσίας Winbank, προσφέρει τη δυνατότητα ασφάλισης αυτοκινήτου, σε συνεργασία με την ασφαλιστική ERGO Hellas, με τα συγκεκριμένα προγράμματα, ενώ το σχετικό app επιβραβεύει τη σωστή οδηγική συμπεριφορά με εκπτώσεις και μείωση στα ασφάλιστρα.

Με αυτόν τον τρόπο και σύμφωνα με το concept της καμπάνιας, εκτός από τους οδηγούς, όφελος έχουν και «κάποια μυγάκια, τα οποία πλέον, μπορούν να πετούν ξανά ανέμελα». Η καμπάνια αναπτύσσεται 360° σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, print, digital -σε internet και YouTube-, καθώς και σε owned media. Την παραγωγή της ταινίας ανέλαβαν οι Filmiki Productions και Post Faust Production, σε σκηνοθεσία Sergei Frante.