Η ΙΔΕΑ O Κωτσόβολος υπόσχεται στους πελάτες του μια καλύτερη ζωή. Το ίδιο κάνουν και οι life coaches, οι οποίοι έχουν να προτείνουν μια λύση για κάθε πρόβλημα. Όταν όμως η λύση που δίνουν έχει να κάνει με την τεχνολογία, τότε μετατρέπονται σε Life Kots, σύμφωνα με την πρόσφατη καμπάνια της The Newtons Laboratory για την Κωτσόβολος.

Συμπρωταγωνιστές της Life Kots στην επικοινωνία είναι ζευγάρια, που επισκέπτονται την ειδικό, για να λύσουν τις διαφορές τους, να βρουν τα πατήματά τους κι έτσι να καταφέρουν να ζήσουν μαζί μια καλύτερη ζωή.

Τουλάχιστον μέχρι την επόμενη επίσκεψη. Και τι καυτές πατάτες μπορεί να διαχειρίζεται μια Life Kots; Ό,τι προστάζει η εποχή. Οπότε μπάλα, ζέστη, καλοκαίρι και όλα αυτά, μαζί με τα στάνταρ προβλήματα που αντιμετωπίζει κάθε ζευγάρι. Την παραγωγή του τηλεοπτικού σποτ ανέλαβε η Filmiki. Η καμπάνια θα «τρέξει» σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, paid media, social media (Facebook/ Instagram/ YouTube/ TikTok), publishers και εντός καταστημάτων.