Η ΙΔΕΑ Μετά την περυσινή Black Friday καμπάνια του Κωτσόβολου στην οποία πρωταγωνιστούσε και πάλι ο Σπύρος Μπιμπίλας, ο ηθοποιός συναντά στη φετινή τον Γιώργο Μάγκα.
Οι δύο πρωταγωνιστές αφήνουν τη μικρή τους διένεξη στο παρελθόν και κοιτάζουν μόνο το μέλλον. Η καμπάνια εκτυλίσσεται στα παρασκήνια της εκπομπής «Κλαρινομαντείο», εκεί όπου οι προβλέψεις για όλα όσα έρχονται στο Μπλακ Φράιντεϊ γεννιούνται μέσα από ένα μαγικό κλαρίνο για να «βγουν αληθινές στον Κωτσόβολο», σύμφωνα με το concept της επικοινωνίας.
Τη νέα 360° καμπάνια «υπογράφει» η The Newtons Laboratory. Την παραγωγή επιμελήθηκε η Filmiki σε σκηνοθεσία Χ. Κανάκη.