Νέα καμπάνια, με τηλεοπτικά και digital υλικά

The Newtons Laboratory και Έζα παρουσιάζουν τη νέα τους καμπάνια, το «Δημοψήφισμα». Σύμφωνα με το concept, στην Αταλάντη φτιάχνουν δύο μπίρες, τις Έζα Lager και Έζα Pilsener, τη μία καλύτερη από την άλλη. Τι γίνεται όμως όταν έρχεται η ώρα να δημιουργήσουν ένα γλυπτό που πρέπει να κρατάει μία από αυτές; Ένα δημοψήφισμα φαίνεται να είναι η μόνη λύση στο πρόβλημα.

Ή μήπως όχι; Μεταξύ άλλων, η καμπάνια «τρέχει» ήδη με τηλεοπτική επικοινωνία, social media υλικά (Facebook, Instagram), YouTube και προβολή σε ιστοσελίδες, ενώ σύντομα θα εμπλουτιστεί με ενέργεια με influencers στο TikTok, με memes και με ραδιοφωνικό σποτ. Παράλληλα, διενεργείται διαγωνισμός/δημοψήφισμα στο www.eza.gr, με δώρα για τους συμμετέχοντες. Την παραγωγή της ταινίας επιμελήθηκε η Stefi&Lynx Productions, σε σκηνοθεσία Γιώργου Ζαφείρη και music-sound της Bounce. Σημειώνεται ότι η διαφημιστική ταινία γυρίστηκε στην Ελλάδα πριν το πρώτο lockdown.