Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα τηλεοπτική καμπάνια την οποία δημιούργησε η The Newtons Laboratory για το Πάμε Στοίχημα του ΟΠΑΠ με αφορμή το Παγκόσμιο Κύπελλο στο Κατάρ.

Σύμφωνα με το concept, οι φίλαθλοι περίμεναν με αγωνία την έναρξη της ποδοσφαιρικής διοργάνωσης, θα πρέπει ωστόσο να αποδεχθούν ότι, αυτήν τη φορά, δεν θα την παρακολουθήσουν το καλοκαίρι.

Αυτό όμως που δεν αλλάζει, με βάση το rationale είναι η εμπειρία που έχει να προσφέρει ο ΟΠΑΠ και το Πάμε Στοίχημα στους παίκτες του. Η καμπάνια αναπτύσσεται σε τηλεόραση, social media, digital και print. Την παραγωγή ανέλαβε η Filmiki Productions σε σκηνοθεσία Αργύρη Παπαδημητρόπουλου.