Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια της The Newtons Laboratory για το νέο παιχνίδι Σκρατς «Χίλιες και Μια Τύχες» του ΟΠΑΠ. Η νέα καμπάνια υπηρετεί το concept της brand καμπάνιας του Σκρατς «Δίνει τύχη στη στιγμή σου» και ακολουθεί τα προϊοντικά λανσαρίσματα του έτους.

Το σενάριο εκτυλίσσεται στον μαγικό, όπως αναφέρει το σενάριο, κόσμο του συγκεκριμένου Σκρατς και την εμπειρία όποιου το «σκρατσάρει». Επιπλέον, ακολουθεί και afterpack, στο οποίο παρουσιάζεται το νέο AR feature, μέσω του οποίου το κοινό μπορεί να δει αν κερδίζει, σκανάροντάς το στο Opap Store app.

H καμπάνια περιλαμβάνει τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό σποτ, digital υλικά και POP υλικά καταστημάτων και αναπτύσσεται σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, online και καταστήματα. Την παραγωγή ανέλαβε η Filmiki και τη σκηνοθεσία ο Γ. Κωσταβάρας.