Στις ημέρες της ευημερίας μάς γυρνά η 360ο καμπάνια της Κωτσόβολος για τη Black Friday από τη The Newtons Laboratory σε παραγωγή της Filmiki Productions. Στο σποτ μια παρέα από τα «παλιά» διασκεδάζει σε ταβέρνα με τους φίλους να λογομαχούν για το ποιος θα πληρώσει πρώτος τον λογαριασμό, ενώ όταν μεταφερόμαστε στο σήμερα, ο καθένας πασχίζει να πληρώσει ακριβώς το μερίδιό του.

Ωστόσο, οι προσφορές από τη Black Friday της Κωτσόβολος, τους δίνουν την ευκαιρία να ξοδέψουν και πάλι όπως παλιά. Αντίστοιχα, σε άλλο σποτ, θαμώνας σε μπουζούκια από τα «παλιά» ρίχνει δεκάδες λουλούδια στην πίστα χάρη στα χρήματα που εξοικονόμησε από τις Black Friday προσφορές της Κωτσόβολος.

Την καμπάνια σκηνοθέτησε ο Χρήστος Κανάκης ενώ τον ήχο επιμελήθηκε η Bounce. Η καμπάνια θα «τρέξει» σε TV, social media, ραδιόφωνο, print και σε όλα τα καταστήματα.