Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα 360º καμπάνια της The Newtons Laboratory για το φετινό Black Friday στην Κωτσόβολος.

Με πρωταγωνιστές τους Γιώργο Μάγκα και Σπύρο Μπιμπίλα, η καμπάνια εκτυλίσσεται στα παρασκήνια της εκπομπής «Κλαρινομαντείο», όπου οι δύο χαρακτήρες κάνουν προβλέψεις για όσα έρχονται στο Μπλακ Φράιντεϊ, «βλέπουν ευκαιρίες σε προϊόντα tech, αυθημερόν παράδοση που φέρνει ό,τι θες στην πόρτα σου, απίστευτη ποικιλία στο site και ασύγκριτη εξυπηρέτηση, μαζί με ανεξάντλητα αποθέματα στα καταστήματα και πτώση τιμών στα 91 καταστήματα, στο kotsovolos.gr και στο kotsovolos.cy», αναφέρει η ανακοίνωση. Την παραγωγή επιμελήθηκε η Filmiki σε σκηνοθεσία Χ. Κανάκη.