Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα Μπλακ Φράιντεϊ καμπάνια του Κωτσόβολου, με την «υπογραφή» της The Newtons Laboratory, η οποία έρχεται για να σατιρίσει τα «ποροπομπέιρο» της εποχής μας, χαρίζοντας άφθονο γέλιο και δίνοντας μία άλλη οπτική στη μονότονη και παράξενη κατάσταση που ζούμε.

Σύμφωνα με το concept, μας λένε συνεχώς πόσο καλά πάνε τα πράγματα. Για ποιους όμως; Δηλαδή, πόσο καλά πάνε, όταν ένα σπίτι 28 τ.μ. έχει ενοίκιο 950 ευρώ; Μέσα σε όλη αυτήν την περίεργη κατάσταση που ζούμε, ευτυχώς υπάρχει κάτι σταθερό, κάτι που ξέρουμε ότι μπορούμε να βασιστούμε. Τι; Το Μπλακ Φράιντεϊ του Κωτσόβολου που έρχεται και θα είναι… «τουμπανέιρο».

Το «εκρηκτικό Κωτσοβολικό δίδυμο» ντύνει με ένα θρυλικό κομμάτι την καμπάνια του Κωτσόβολου, που έρχεται να σχολιάσει όλα τα ποροπομπέιρο της καθημερινότητας και να φέρει τα πιο τουμπανέιρο νέα από τον Κωτσόβολο.

Υπόσχεται τιμές φθηνέιρο, εξυπηρέτηση και παράδοση πιστολέιρο, πλάνο δόσεων ευκολέιρο, αμέτρητες επιλογές σε 92 καταστηματέιρο και φυσικά αμέτρητες εκπλήξεις στο ντιτζιταλέιρο. Η καμπάνια θα «τρέξει» σε TV, Radio, Print & Online Media (Programmatic, Premium Display, Natives), In Store, Google, Social Media (YouΤube, Facebook, Instagram, Tiktok). Την παραγωγή του TVC ανέλαβε η Filmiki.