εζα Lager ή εζα Pilsener; Οι καταναλωτές καλούνται να αποφασίσουν ποια είναι η καλύτερη, σε μια καμπάνια-δημοψήφισμα που τα έχει όλα: Δημιουργικότητα, χιούμορ, storytelling, dedicated microsite και 360ο επικοινωνία.

The Newtons Laboratory
ΟΚ, στην Αταλάντη φτιάχνουμε 2 μπίρες και η μία είναι καλύτερη από την άλλη. Αν όμως, λέμε αν, έρθει η ώρα να επιλέξουμε μία, ποια θα είναι αυτή; Πείτε ας πούμε ότι θέλουμε να φτιάξουμε ένα γλυπτό και πρέπει να κρατάει μια εζα… Ποια θα βάλουμε; εζα Lager ή εζα Pilsener;

Αλήθεια σας λέμε κανείς δεν ξέρει και κανείς δεν μπορεί να απαντήσει.

Για αυτό και αποφασίσαμε να πάμε σε δημοψήφισμα. Ένα «δημοψήφισμα» που αρχικά θα γινόταν μόνο στην Αταλάντη, αλλά αφού και εκεί καταλήξαμε σε ισοψηφία, αποφασίσαμε να το κάνουμε πανελλαδικό με την ελπίδα ότι θα έχουμε νικητή.

Ξεκινήσαμε λοιπόν μια καμπάνια που καλεί τον κόσμο να μπει στο eza.gr και να ψηφίσει την αγαπημένη του. Η καμπάνια αυτή, όπως κάθε προεκλογική καμπάνια που σέβεται τον εαυτό της έχει τηλεοπτικό, ραδιοφωνικό, χρησιμοποιεί πολύ τα social, έχει καταχωρήσεις και outdoor, στέλνει δωράκια στους δημοσιογράφους για να γράψουν μια καλή κουβέντα, τρέχει διαγωνισμούς και κάνει ότι μπορεί για να επηρεάσει την κοινή γνώμη. Και το έχει πετύχει. Χιλιάδες έχουν μπει στο eza.gr για να ψηφίσουν την αγαπημένη τους. Βέβαια και πάλι χέρι – χέρι πάνε, αλλά ελπίζουμε ότι στο τέλος θα έχουμε νικητή.

Ανδρέας Παπαχριστόπουλος Marketing & Trade Marketing Director, Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης
«Είμαστε μία ελληνική εταιρεία από την Αταλάντη που χάρη στη γνώση και το μεράκι μας, μπορούμε και φτιάχνουμε τη μπίρα όπως πρέπει να είναι. Αυτή τη γνώση και την απόλαυση προσπαθούμε να την μεταλαμπαδεύσουμε με χιουμοριστικό τρόπο στους καταναλωτές και στους λάτρεις της μπίρας.

Με τη δημιουργική storytelling καμπάνια “Δημοψήφισμα” που δημιούργησε για εμάς η The NewtonsLaboratory, την οποία βλέπουμε να μεταφέρεται δημιουργικά σε όλα τα μέσα και να προσελκύει το ενδιαφέρον των καταναλωτών, προσπαθούμε να απεικονίσουμε το πάθος για 2 μοναδικές μπίρες που μόνο μεταξύ τους μπορούν να συγκριθούν, μόνο μεταξύ τους μπορούν να κονταροχτυπηθούν. Για αυτό ζητάμε την πολύτιμη συμβολή των καταναλωτών στην τελική μας απόφαση. Γιατί εμείς στην Αταλάντη ψηφίσαμε αλλά καταλήξαμε σε ισοψηφία.

Και επειδή δεν τίθεται θέμα ποιότητας, είναι η γευστική προτίμηση των καταναλωτών που θα αναδείξει το αποτέλεσμα, καθώς, όσο και να πιστεύαμε ότι το αποτέλεσμα θα κριθεί από τους εζα Alcohol Free καταναλωτές, αυτοί εμμένουν στην επιλογή τους, καθώς η εζα Free τους δίνει εξαιρετική γεύση μπίρας χωρίς αλκοόλ.

Το αποτέλεσμα δεν είναι σίγουρο. Δύο πράγματα είναι σίγουρα όμως:

  • Οι μπίρες της ΕΖΑ κερδίζουν τις καρδιές των καταναλωτών κάθε ημέρα και περισσότερο
  • Εμείς στην Αταλάντη φτιάχνουμε τη μία μπίρα καλύτερη από την άλλη».

Δημήτρης Στεφανάκης, Brand Coordinator, Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης
«Η συγκεκριμένη καμπάνια στήθηκε σε όλα τα media με στόχο ο καταναλωτής να αντιλαμβάνεται το ίδιο μήνυμα. Να βγαίνει από τα υλικά μας η ίδια core creative idea με δημιουργικό τρόπο, όχι βαρετό.

Χρησιμοποιούμε tactical bumper ads, video 3 λεπτών για τους λάτρεις του storytelling, ραδιοφωνικό σποτ που πατάει σε ισχυρά insights και κάνουμε ευρεία χρήση των digital media, ώστε να βρεθούμε σε όλα τα touchpoints, διατηρώντας την ιστορία μας αναλλοίωτη με διαφορετικά plays και versions.

Υπάρχει κοινή στρατηγική στα social και digital media, η οποία συμβαδίζει με το CTA της καμπάνιας να επισκεφθούν οι καταναλωτές το micro site μας παίρνοντας μέρος στο “Δημοψήφισμα”, το οποίο μας παρέχει πρωτογενές περιεχόμενο (users generated) για να το προβάλουμε συνεχώς στα socialmedia μας».