Φέτος του Αγίου Βαλεντίνου, η Heinz καλεί τους Heinz Lovers να ερωτευτούν ξανά σαν να είναι η πρώτη τους φορά, με ένα συλλεκτικό quiz game που τους φέρνει πιο κοντά από ποτέ. «Μασάει με το στόμα ανοιχτό; Βάζει την ketchup πάνω αντί για δίπλα στις πατάτες; Ξεκινάει να τρώει χωρίς να σε περιμένει;

Αυτά και πολλά ακόμη διλήμματα μπορεί να βρει κάποιος στο Heinz Love Squiz παίζοντας, ανακαλύπτοντας ακόμη περισσότερα πράγματα για τον αγαπημένο του».

Το κοινό μπορεί να συμμετάσχει στον διαγωνισμό που «τρέχει» στα κανάλια της Heinz μέχρι τις 16 Φεβρουαρίου και να κερδίσει το συλλεκτικό παιχνίδι, το οποίο έχει ήδη «ταξιδέψει» στα χέρια influencers και media people σε μορφή PR kit, δημιουργώντας fun περιεχόμενο στα social media.

Τη δημιουργική ιδέα, καθώς και την υλοποίηση σε επίπεδο παραγωγής, ανέλαβε η Meteorites Creative Space, ενώ το κομμάτι PR & Influencers ανέλαβε η Dudette.