Ένα νέο πρόγραμμα λανσάρει η Leo Burnett για τους πελάτες της, με στόχο να τους βοηθήσει να διασφαλίσουν ότι η διαφορετικότητα και η συμπερίληψη ενσωματώνονται στη διαφημιστική τους δραστηριότητα. Συγκεκριμένα, το The Everyone Way συνιστά αποτέλεσμα συνεργασίας με το consultancy DEI The Unmistakables και τη The Diversity Standards Collective που παρέχει πολιτισμικά insights σε brands και agencies. Το νέο offering θα «τρέξει» στο shop της Publicis και θα περιλαμβάνει τη συμβολή ειδικών στα διαφορετικά στάδια ανάπτυξης των καμπανιών.

Πολλοί από τους πελάτες της Leo Burnett έχουν ήδη ξεκινήσει να το χρησιμοποιούν, μεταξύ των οποίων και τα McDonald’s. Περιλαμβάνονται workshops, creative development και συμβουλευτική PR, με όραμα «περισσότερο συμπεριληπτικό και πιο αποτελεσματικό brand marketing». Θα προσφέρεται καθοδήγηση σε επίπεδο δημιουργικότητας, στρατηγικής, αλλά και «εταιρικής εκπροσώπησης και proactive διαχείριση ρίσκου».

Επιπλέον, οι πελάτες θα έχουν πρόσβαση σε σχετική έρευνα και τα insights δεν θα περιορίζονται μόνο στο τελικό προϊόν, αλλά θα καλύπτουν και την παραγωγή για να διασφαλίσουν ότι το casting είναι αντιπροσωπευτικό και ότι οι ομάδες στο παρασκήνιο είναι επίσης συμπεριληπτικές.

(Πηγή: Campaign)