Στην αφετηρία της νέας χρονιάς, το MarketingWeek αποθησαυρίζει την πλούσια επικαιρότητα του 2018 και αναδεικνύει εταιρείες, έργα και πρόσωπα που πρωταγωνίστησαν. Το «The Book of Ten» αποτελείται από τρεις διακριτές ενότητες: «Top 10’s»: Επιλέγονται και αναδεικνύονται τα 10 έργα και projects που ξεχώρισαν σε συγκεκριμένες κατηγορίες, μέσα από την ετήσια ειδησεογραφία του DailyFax. Με μια ματιά, τα «Top 10’s» σκιαγραφούν την αφρόκρεμα για τη δράση της αγοράς σε πλήθος τομέων.

«Best In»: Στην ενότητα αυτή επιλέγεται ένα έργο/project ανά κατηγορία, αναδεικνύοντας τα «milestones» της χρονιάς που πέρασε, επίσης μέσα από την ειδησεογραφία του DailyFax. Οι δύο αυτές ενότητες, φιλοξενούν συνολικά πάνω από 200 projects τα οποία ξεχώρισαν το 2018. «Ανασκόπηση»: Ανάλυση και σχολιασμός της επικαιρότητας και αποτύπωση των εξελίξεων που απασχόλησαν τη χρονιά που πέρασε και ορίζουν τη χρονιά που ξεκίνησε. Χωρισμένη σε βασικές θεματικές, η «Ανασκόπηση» αποτελεί την εύληπτη συμπύκνωση όλου του φάσματος της δραστηριότητας σε Επικοινωνία, Marketing και Media.

Όλες οι παραπάνω ενότητες αφορούν σε ένα ευρύ φάσμα κατηγοριών που καλύπτουν όλες τις περιοχές δράσης διαφημιζόμενων/brands, agencies και Media σε Marketing/Business, Advertising, Digital, Media, e-Commerce, CSR. Το «The Book of Ten» αποτελεί ετήσια έκδοση του MarketingWeek που κυκλοφορεί αδιάλειπτα την τελευταία δεκαετία και αποτελεί πλέον θεσμό για το ευρύτερο οικοσύστημα της Επικοινωνίας, του Marketing και των Media. Στην αφετηρία της νέας χρονιάς, οι πρωταγωνιστές της προηγούμενης υπενθυμίζουν τις καλύτερες στιγμές τους και προϊδεάζουν για τη συνέχεια. Η έκδοση διανέμεται στους συνδρομητές του περιοδικού MarketingWeek με το τρέχον τεύχος 8 Απριλίου, θα είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένα συνέδρια του περιοδικού, ενώ επίσης διατίθεται και προς πώληση.