Το Marketing Week αποθησαυρίζει την πλούσια επικαιρότητα του 2019 και αναδεικνύει εταιρείες, έργα και πρόσωπα που πρωταγωνίστησαν. Όλα όσα συνέβησαν τη χρονιά που πέρασε και αποτελούν πολύτιμη έμπνευση, περικλείονται σε μία έκδοση. Περισσότερα από 100 brands και διαφημιζόμενοι, πάνω από 40 agencies όλου του επικοινωνιακού φάσματος και πλήθος Μέσων, αποτυπώνονται μέσα από τα έργα τους στις σελίδες του «The Book of Ten-Best of 2019». Η έκδοση αναλύει, παρουσιάζει και αναδεικνύει ότι ξεχώρισε στον ευρύτερο κλάδο της Επικοινωνίας, του Marketing και των Media, με ξεκάθαρο και χρηστικό τρόπο.

Το «The Book of Ten-Best of 2019» αποτελείται από τρεις διακριτές ενότητες. Στα «Top 10’s», οι συντάκτες του Marketing Week επιλέγουν από την ειδησεογραφία του DailyFax τα 10 έργα και projects που ξεχώρισαν για τη δημιουργικότητα, την καινοτομία και την υιοθέτηση προωθημένων τάσεων σε συγκεκριμένες κατηγορίες. Με μια ματιά, τα «Top 10’s» σκιαγραφούν την αφρόκρεμα για τη δράση της αγοράς σε πλήθος τομέων. Στα «Best In», οι συντάκτες του Marketing Week επιλέγουν και αναδεικνύουν τα «milestones» της χρονιάς που πέρασε, μέσα από την ειδησεογραφία του DailyFax. Στην ενότητα αυτή αναδεικνύεται ένα έργο/project ανά κατηγορία, με τη λίστα να περιλαμβάνει όλα όσα θα πρέπει να θυμόμαστε από τη δράση του 2019. Τέλος, η «Ανασκόπηση», περιλαμβάνει ανάλυση και σχολιασμό της επικαιρότητας και αποτύπωση των εξελίξεων που απασχόλησαν τη χρονιά που πέρασε.