Καμπάνια για τη γιορτή του πατέρα
Για τη φετινή Γιορτή του Πατέρα, η OgilvyOne και η Dove Men+Care εαστίασαν στην ιδιαίτερη σχέση γιου και πατέρα.

Λίγες μέρες πριν τη γιορτή, κάλεσαν καθημερινούς ανθρώπους να πουν «σ’ αγαπώ» στους μπαμπάδες τους με ένα μήνυμα. Και ενώ οι γιοι περίμεναν ότι οι μπαμπάδες θα τρομάξουν καΙ θα αγχωθούν, εκείνοι απέδειξαν ότι το «σ’ αγαπώ», όχι απλά δεν τους τρομάζει, αλλά το λένε και οι ίδιοι με την καρδιά τους. «Για μια ακόμα χρονιά, το Dove Men+Care κατάφερε να αποδείξει ότι το σ’ αγαπώ το χρειάζονται τόσο οι μπαμπάδες, όσο και οι γιοι και προέτρεψε το κοινό να αφήσει τα συναισθήματά του ελεύθερα όχι μόνο την ημέρα της γιορτής αλλά κάθε στιγμή που το αισθάνεται», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση. Την παραγωγή του video επιμελήθηκε η Foss Production και τη σκηνοθεσία ο Ευθύμης Kosemund Σανίδης.