Για την Instagram καμπάνια «Misko Ολική Επικράτηση»

Τέσσερα βραβεία κατάφερε να αποσπάσει η Misko για τα ζυμαρικά ολικής άλεσης, στα Influencer Marketing Awards 2020, μέσω της καμπάνιας «Misko Ολική Επικράτηση – The Instagram Fitness Challenge». Ειδικότερα, η Misko διακρίθηκε στις κατηγορίες Best Influencer Marketing for Brand Engagement με Silver βραβείο και Best in Food & Beverages, Best in Lifestyle, Sports & Fitness, Best Influencer Marketing for Brand Awareness με Bronze διακρίσεις. Στη βραβευμένη καμπάνια συμμετείχαν η Ευρυδίκη Βαλαβάνη και ο Κωνσταντίνος Βασάλος, δημιουργώντας μία σειρά από videos, την παραγωγή των οποίων επιμελήθηκαν η εταιρεία παραγωγής Social Experience Athens μαζί με την εταιρεία δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας Ginger Communications.