Αφορούν στρατηγική media, media buying & planning και digital επικοινωνία

Με μια σειρά από νέες συνεργασίες εγκαινιάζει το 2021 η Ira Media, επεκτείνοντας το πελατολόγιό της. Οι νέες συνεργασίες, οι οποίες ξεκίνησαν από τα τέλη του 2020 και θα υλοποιηθούν πλήρως εντός του 2021, αφορούν μια ευρεία γκάμα υπηρεσιών που προσφέρει η Ira Media, μεταξύ των οποίων η ολοκληρωμένη στρατηγική Media με στόχο το media efficiency, το media buying & planning και η digital επικοινωνία. Συγκεκριμένα, στο πελατολόγιο της εταιρείας εντάσσεται πλέον η Greco Strom (media strategy, media buying & planning), η Funky Buddha (digital επικοινωνία), η Electroholic (media strategy & digital επικοινωνία) και η Pitenis Gourmed Foods (media strategy & digital επικοινωνία). Παράλληλα, στα σχέδια της Ira Media για το 2021 είναι η περαιτέρω έμφαση στις υπηρεσίες intelligence & insights.

Ο Χάρης Λαούδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Ira Media, τόνισε: «Από την αρχή της πανδημίας έχουμε σταθεί στο πλευρό όλων των συνεργατών μας, δίνοντας πρόσβαση σε γνώση και στρατηγική για να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις της νέας πραγματικότητας. Και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε μέσα στο 2021, καθώς μπαίνουμε στη νέα κανονικότητα, αναδεικνύοντας τις ευκαιρίες που προσφέρει».