Των Everything Grows InThe Jungle, McCann Athens, Superfy και The Newtons Laboratory

Τέσσερις ελληνικές καμπάνιες συμπεριλαμβάνονται στη shortlist των φετινών Epica Awards, όπως αυτή διαμορφώθηκε μετά την ολοκλήρωση της online ψηφοφορίας της κριτικής επιτροπής δημοσιογράφων.

Συγκεκριμένα, παρουσία στη shortlist έχουν η Everything Grows InThe Jungle με την καμπάνια «What’s more unique than your home-brewed coffee?» της Coffee Island, στην κατηγορία Non-Alcoholic Drinks, η McCann Athens με το «Ducks» για τη Hyundai (τεχνολογία Smart Sense) στην κατηγορία Automotive, η Superfy με την καμπάνια 3 καταχωρίσεων «Kids» για την Ψυχογηριατρική Εταιρεία «Ο Νέστωρ» στην κατηγορία Public Interest – Health & Safety, και η The Newtons Laboratory με το «Burglary» για τo Wind One της Wind Hellas, στην κατηγορία Communication & Public Services.

Ακολουθεί το τελικό στάδιο ψηφοφορίας, το οποίο θα λάβει χώρα από 2 έως 8 Δεκεμβρίου. Οι Gold και οι Grand Prix νικητές θα ανακοινωθούν σε ειδική διαδικτυακή τελετή στις 17 Δεκεμβρίου και οι Silver και Bronze νικητές θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα των Epica Awards στις 18 Δεκεμβρίου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι φέτος, κατατέθηκαν 1980 συμμετοχές από 59 χώρες, λιγότερες από προηγούμενες χρονιές, αλλά περισσότερες από όσες αναμενόταν λόγω των συνθηκών.