Η V+O Communication απέσπασε 4 βραβεία στα φετινά Events Awards, για τον στρατηγικό σχεδιασμό, τη δημιουργικότητα και τη διαχείριση ξεχωριστών ενεργειών και εκδηλώσεων.

Με ένα gold, ένα silver και 2 bronze βραβεία, η V+O έχει ως τώρα κατακτήσει συνολικά 11 βραβεία στον συγκεκριμένο θεσμό. Πιο συγκεκριμένα, η V+O απέσπασε φέτος τα εξής βραβεία: Χρυσό για την Παγκόσμια Ημέρα Αγγουριού από το Hendrick’s Gin (στην κατηγορία Best Brand & Experiences/Brand Event), Silver για την guerilla ενέργεια «Somersby Watermelon» – «Φέτος το καρπούζι δεν έχει κουκούτσια και έρχεται σε μπουκάλι» (στην κατηγορία Marketing & Communication/Low Budget/ Guerilla Marketing), Bronze για τη διοργάνωση εορταστικών εκδηλώσεων στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Νερού στο εργοστάσιο τoυ Κορπή της Nestle στη Βόνιτσα (στην κατηγορία Corporate Events/Seasonal Anniversary) και Bronze για τον στρατηγικό σχεδιασμό της πρωτοβουλίας «Leave a Legacy» της Mastercard (Debut Event).

Η Ρία Ψούχλα, Business Unit Director της V+O, δήλωσε: «Ο στρατηγικός σχεδιασμός δημιουργικών ενεργειών και εκδηλώσεων αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της δουλειάς μας κι ένα σημαντικό εργαλείο για την επικοινωνία εταιρειών και μαρκών. Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που οι πελάτες μας, αλλά και εξειδικευμένοι θεσμοί, όπως τα Event Awards, αναγνωρίζουν και διακρίνουν τη δημιουργικότητά μας αλλά και την αποτελεσματική δουλειά που κάνουμε, δημιουργώντας εμπειρίες μέσα από τις οποίες τα κοινά μας θα βιώσουν τα brands, θα συνδεθούν συναισθηματικά και θα μοιραστούν τις ιστορίες που αφηγούμαστε».