Η Zwift, εταιρεία at-home αθλητικού software, η οποία πραγματοποιεί «άνοιγμα» στο hardware, αναζητά global media agency, καθώς εστιάζει στο brand building. Η αμερικανική εταιρεία, η αξία της οποίας εκτιμάται σε 1 δισ. δολάρια, διαχειρίζεται in-house το performance marketing της, ενώ επιθυμεί να συνεργαστεί με κάποιο agency network για τα global media. Στο pitch προσκάλεσε 4 agencies και, συγκεκριμένα, την Carat της Dentsu, την PHD της Omnicom, τη Wavemaker του WPP και τη Zenith του Publicis Groupe. Συμβουλευτικό ρόλο στη διαδικασία διαθέτει η βρετανική The Aperto Partnership.

Η Zwift έγινε γνωστή, σύμφωνα με ανακοίνωση της ίδιας της εταιρείας, σε ποδηλάτες και δρομείς, έχοντας προσελκύσει περισσότερους από 3,5 εκατ. λογαριασμούς χρηστών, από 190 χώρες, από το λανσάρισμά της το 2015. «Πλησιάζουμε ένα σημείο καμπής για τις δραστηριότητές μας φέτος και οι επόμενοι 12 μήνες είναι αδιαμφισβήτητα οι σημαντικότεροι για την πορεία μας μέχρι σήμερα», δήλωσε ο Steve Beckett, Chief Marketing Officer της Zwift.

(Πηγή: Campaign)