Με συνολικά 11 διακρίσεις, σε 7 διαφορετικές κατηγορίες και για 5 διαφορετικούς διαφημιζόμενους, η Tempo OMD Hellas σήκωσε φέτος τον τίτλο του «Agency of The Year» στα DIME Awards, τη διοργάνωση που αναδεικνύει τις βέλτιστες πρακτικές διαφήμισης στα Ψηφιακά Μέσα. Ποια είναι τα «take aways» που κρύβει μία τόσο καλή επίδοση;

Με 6 Gold, 3 Silver και 2 Bronze σε σειρά διαφορετικών κατηγοριών, η Tempo OMD Hellas αναδείχθηκε Agency of The Year στα φετινά Digital Media Awards ’17. Για τη σημασία των διακρίσεων αυτών, τους τρόπους με τους οποίους ένα agency επιτυγχάνει σήμερα την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών σε ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών, αλλά και για τα insights που προκύπτουν για την ψηφιακή επικοινωνία μέσα από τα βραβεία, μας μιλούν τα στελέχη από πλευράς agency αλλά και διαφημιζόμενων.

ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ
Τι σημαίνει και πώς «μεταφράζεται» για εσάς ο τίτλος του «Agency of The Year» στη διοργάνωση που αναδεικνύει τις βέλτιστες πρακτικές στα Ψηφιακά Μέσα;

Νίκος Σύμπουρας, CEO Tempo OMD Hellas
Η «ορθόδοξη» τοποθέτηση μου θα ήταν ότι η διάκριση αυτή έρχεται ως αποτέλεσμα συστηματικής προσπάθειας και συνεχούς επένδυσης σε ανθρώπους, εκπαίδευση και τεχνολογίες. Και έτσι είναι. Πίσω από αυτό όμως βρίσκεται κάτι πιο σημαντικό: άνθρωποι, συνάδελφοι στην ομάδα μας που δουλεύουν σκληρά και με αγάπη για αυτό που κάνουν, που χτίζουν ανοιχτές σχέσεις με τους πελάτες και τους συνεργάτες μας στα Μέσα. Και αντίστοιχα στην πλευρά των πελατών αλλά και των συνεργατών μας, άνθρωποι που εμπιστεύονται, που τολμούν, που είναι ανοιχτοί στο να δουλεύουμε ως μια ομάδα. Τους ευχαριστώ όλους από καρδιάς που μας τιμούν με τη συνεργασία τους και μας δίνουν τη δυνατότητα να διακριθούμε. Η βράβευση όμως αυτή εκτός από αναγνώριση αποτελεί και σημαντικό κίνητρο για τη συνέχεια. Να συνεχίσουμε με αμείωτη ένταση την προσπάθεια μας, τις απαραίτητες επενδύσεις, με στόχο τη διαρκή αναβάθμιση των υπηρεσιών μας – και ειδικά του Digital -, ώστε να γινόμαστε κάθε μέρα και πιο χρήσιμοι στην ανάπτυξη του business των πελατών μας.

ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 
Πόσο μεγάλη πρόκληση αποτελεί για ένα agency και πως επιτυγχάνεται τελικά η παροχή υψηλού επίπεδου υπηρεσιών σε ένα μεγάλο εύρος λειτουργιών;

Σάββας Νικολάου, CFO & COO Tempo OMD Hellas
Σε μία εποχή που με σχετική ευκολία και αρκετά συχνά καταγράφεται η άποψη ότι, οι υπηρεσίες Media είναι Commodity, είναι ευνόητο ότι αποτελεί τεράστια πρόκληση η παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών σε ένα μεγάλο εύρος λειτουργιών όπως έχουμε συνηθίσει να λέμε service 360°. Τι κάνουμε εμείς στην Tempo OMD: Μιλάμε πάντα για υπηρεσίες και ως εκ τούτου εν αρχή πάντα είναι οι άνθρωποι και η συνεχής εκπαίδευση τους.  Επενδύουμε στο ανθρώπινο δυναμικό και κυρίως στα νέα παιδιά, σε νέα λαμπρά μυαλά, συνεπικουρούμενοι  από τις υπάρχουσες  ομάδες έμπειρων στελεχών. Υιοθετούμε τις βέλτιστες πρακτικές του δικτύου μας και τις εμπλουτίζουμε με τις γνώσεις μας από την Ελληνική αγορά ώστε να γίνουμε αξιόπιστοι Business Partners για τους πελάτες  μας. Επενδύουμε σε συνεργασίες και πρακτικές που έχουν εφαρμοστεί με επιτυχία στο εξωτερικό, φέρνοντας στην καθημερινότητα μας τεχνογνωσία και μεθοδολογίες, με πλέον πρόσφατο απόκτημα την πλατφόρμα DMP της Quantum DS.

ΤΑ INSIGHTS ΤΩΝ ΒΡΑΒΕΙΩΝ
Ποιες είναι οι βασικές τάσεις στις επί μέρους λειτουργίες της ψηφιακής επικοινωνίας που θεωρείτε ότι προκύπτουν μέσα από τα φετινά DIME και τις διακρίσεις της Tempo OMD Hellas;

«Καινοτομία & έμπνευση στη διάχυση του περιεχομένου»
Δήμητρα Μάστορη, Business Development & Strategy Officer, Tempo Omd Hellas
To βασικό take away των φετινών βραβείων DIME είναι η ανάδειξη για μια ακόμη φορά της δημιουργίας περιεχομένου ως ενός πολύ σημαντικού άξονα της επικοινωνίας των μαρκών και των προϊόντων.  Σε εμάς έγινε ξεκάθαρο ότι η πρωτοτυπία, οι ιδέες που βασίζονται σε πραγματικά insights και η παραγωγή έργων που έχουν τελικά ένα benefit για τον καταναλωτή είναι αυτές που ξεχωρίζουν και τελικά διακρίνονται. Η έμπνευση και η καινοτομία τόσο στο σχεδιασμό όσο και στην επιλογή τρόπων, μέσων, πλατφορμών μέσω των οποίων διανέμεται αυτό το περιεχόμενο, είναι για εμάς το challenge για τις επόμενες δουλειές μας.

«Συντονισμός όλων των digital disciplines
Βασιλης Μπάρκας, Business Development & Strategy Officer, Tempo ΟΜD HELLAS
Στο περίπλοκο σύμπαν του internet, όπου συνεχώς όλοι ανακαλύπτουμε νέες δομές, σχέσεις και αλληλεπιδράσεις, αυτό που κυρίως χρειάζεται –πέρα από την δημιουργικότητα- είναι ο εξ αρχής σχεδιασμός και η συντονισμένη συνεργασία μεταξύ των διαφορετικών digital disciplines αλλά και μεταξύ των brands, των agencies και των publishers. Προκειμένου να επιτευχθεί το προσδοκώμενο αποτέλεσμα, θέλουμε όλες οι διαφορετικές μονάδες (various digital channels) να λειτουργήσουν σαν ενιαίο σύνολο, με διακριτούς ίσως ρόλους (πχ. social media & display), άλλες φορές χωρίς να είναι ευθέως ορατές (πχ. content), με ελκυστικούς τρόπους (πχ. rich innovative formats) ώστε να κερδίσουμε -και λιγότερο να αποσπάσουμε- την προσοχή του κοινού και χωρίς ποτέ να ξεχνάμε όλες τις ενέργειες marketing και επικοινωνίας που σίγουρα θα εξελίσσονται παράλληλα.

Υπεραξία για τον καταναλωτή
Κωνσταντίνος Γιαννακούσκας, Client Business & Accountability Director, Tempo OMD Hellas
Το μήνυμα που προκύπτει μέσα από τα φετινά DIME, είναι ότι μέσα από την δημιουργικότητα και καινοτομία καθώς και την διαφορετική χρήση των digital οχημάτων, αυτό που έχει πρώτιστη σημασία είναι στο τέλος της ημέρας ο πελάτης να έχει δει μια υπεραξία, ένα κέρδος στο σύνολο του business και παράλληλα ο ίδιος ο καταναλωτής να έχει ωφεληθεί και αυτός, έτσι ώστε η σχέση του με το brand να γίνει ακόμη πιο δυνατή.


«Καινοτομία στη στρατηγική Ψηφιακών Μέσων»
Διονύσια Μπιτσικώκου, Business Development & Strategy Officer, Tempo OMD Hellas
Οι 11 βραβεύσεις της Tempo OMD Hellas στα DIME 2017 αποτυπώνουν πολλές από τις τρέχουσες τάσεις της ψηφιακής επικοινωνίας: Brand Storytelling, Data Driven Communication, η δύναμη των συναισθημάτων, αλληλεπίδραση ενός προς έναν αλλά σε μεγάλη κλίμακα, influencer marketing, χτίσιμο σχέσης με live updates, videos, άμεσους και πιο αυθόρμητους τρόπους. Ειδικότερα για τον ΟΠΑΠ, οι 4 βραβευμένες ψηφιακές καμπάνιες που αφορούν σε 4 διαφορετικά brands του ΟΠΑΠ και σε 4 διαφορετικές διαγωνιστικές κατηγορίες των DIME αναδεικνύουν με τον καλύτερο τρόπο την καινοτόμο και διαφοροποιημένη στρατηγική μας στα Ψηφιακά Μέσα (όπως και στην επικοινωνία μας συνολικότερα), την υψηλών απαιτήσεων, ανοιχτή και εποικοδομητική συνεργασία μας με το customer team του OΠΑΠ και το υψηλό δυναμικό της ομάδας της Tempo OMD που ποτέ δεν εφησυχάζει.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΜΕΝΩΝ
Δώστε μας ένα insight που προκύπτει για εσάς μέσα από τη συνεργασία σας με την Tempo OMD Hellas και τις διακρίσεις στα DIME Awards, όσον αφορά στην επιτυχία των brands σήμερα στο χώρο της Ψηφιακής Επικοινωνίας.

«Υψηλό know how του digital περιβάλλοντος»
Ηλίας Κίσσας, Διευθυντής Media, Nova

«Η πραγματική ευτυχία έρχεται από τη χαρά να κάνεις κάτι καλά, από το ζήλο να δημιουργείς καινούργια πράγματα», ενώ «το ταλέντο κερδίζει αγώνες αλλά η ομαδική εργασία και ευφυΐα είναι που κερδίζει πρωταθλήματα». Οι συγκεκριμένες ρήσεις περιγράφουν με μεγάλη ακρίβεια τους βασικούς άξονες στους οποίους βασίζεται η μακροχρόνια και επιτυχημένη συνεργασία μας με τη Tempo OMD στην digital επικοινωνία και επίσης οδήγησαν στη σημαντική διάκριση στα DIME Awards ’17. Η δέσμευση σε ατομικό επίπεδο, η ομαδική προσπάθεια και το υψηλό know how του digital περιβάλλοντος, που χαρακτηρίζει τους συνεργάτες στην ΟMD είναι καθοριστικοί συντελεστές στο σχεδιασμό επιτυχημένων διαφημιστικών εκστρατειών και μας κάνουν αισιόδοξους για ακόμη περισσότερες επιτυχίες στο άμεσο μέλλον.

«Πρωτοποριακές ιδέες & tailor made προτάσεις»
Άννα Κουτσού, Marketing Manager, Tanweer Alliances
Η βράβευσή μας στα DIME Awards για την ταινία Suicide Squad της Warner Bros. Pictures επισημαίνει άλλη μία επιτυχία στην κοινή μας πορεία με τον όμιλο της Τempo OMD Hellas και μας κάνει ιδιαίτερα υπερήφανους. Οι πρωτοποριακές ιδέες, οι tailor made προτάσεις και η άψογη συνεργασία μεταξύ των ομάδων αποτελούν τα απαραίτητα συστατικά για να διακριθεί ένα brand σε έναν τόσο ανταγωνιστικό ψηφιακό κόσμο. Ο καταναλωτής πλέον κατακλύζεται από μηνύματα σε ένα περιβάλλον που αλλάζει από λεπτό σε λεπτό, οπότε η δημιουργικότητα και η εγρήγορση θα είναι πάντα οι βασικοί πρωταγωνιστές στο δικό μας σενάριο.

«Καινοτομία με επίκεντρο την εμπειρία του χρήστη»
Αλίκη Κοτζαμάνη, Head of Media Customer Team, ΟΠΑΠ Α.Ε.
Για εμάς στον ΟΠΑΠ αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα η επικοινωνία μας στα ψηφιακά Μέσα με στόχο την ενίσχυση του impact στις καμπάνιες μας, την προσέγγιση και νεανικότερων και δυναμικών τμημάτων του ενήλικου κοινού-στόχου μας καθώς και την επίτευξη engagement με τον χρήστη. Κύριοι άξονες της ψηφιακής μας επικοινωνίας είναι η καινοτομία και η διαφοροποίηση με επίκεντρο την καλύτερη εμπειρία του χρήστη και σε αρμονία με την προσωπικότητα και τις ανάγκες του κάθε brand μας και σε συνέργεια με την Επικοινωνία του στα υπόλοιπα Μέσα. Η Tempo αποτελεί για εμάς στρατηγικής σημασίας συνεργάτη για τον σχεδιασμό αλλά και την υλοποίηση της διαφοροποιημένης αλλά και δυναμικής  επικοινωνίας μας στα ψηφιακά Μέσα.

«Ομαλή μετάβαση στην ψηφιακή εποχή»
Αναστασία Πλοιάρχου, Διευθύντρια Marketing, Ε.Ι. Παπαδοπουλος Α.Ε.
Η ψηφιακή επανάσταση δεν έχει απλά έρθει… είναι εδώ και αποτελεί μέρος της καθημερινότητάς μας! Η Tempo OMD αποτελεί για εμάς έναν πολύτιμο συνεργάτη ο οποίος στοχεύει στην ομαλή μετεξέλιξη μίας παραδοσιακής επικοινωνιακά εταιρείας στη νέα ψηφιακή εποχή. Κάθε χρόνο είναι ένα καινούργιο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. Η διάκριση στα DIME Awards, αποτελεί μία ακόμη απόδειξη ότι είμαστε στο σωστό δρόμο και γιατί όχι, μερικές φορές μπροστά και από τις εξελίξεις.

«Ιδεατή μίξη επαγγελματισμού & ανθρώπινης επικοινωνίας»
Σταμάτης Δαυίδ, Marketing Manager, Diamantis Masoutis S.A.
Κάθε διάκριση, από όπου και αν προέρχεται, δημιουργεί μια μεγάλη ικανοποίηση  και «ανάταση» στο κάθε brand και είναι βεβαίως πάντοτε καλοδεχούμενη. Η συγκεκριμένη όμως διάκριση που κατακτήσαμε μαζί με την Tempo στα DIME Awards ’17, ας μου επιτραπεί να σημειώσω, μας γεμίζει με περισσότερη χαρά και υπερηφάνεια διότι αναδεικνύει και κάτι ακόμα, την ιδεατή μίξη επαγγελματικότητας και ειλικρινούς, ανθρώπινης επικοινωνίας μεταξύ όλων των ομάδων που συνεργάστηκαν αρμονικά για να πετύχουν τον στόχο. Σήμερα, για να μπορεί ένα brand να κερδίζει την προτίμηση του καταναλωτή θα πρέπει να διαθέτει -εκτός από τη δύναμη του ίδιου του brand- τον τρόπο, τις συνεργασίες και τα κατάλληλα μέσα επικοινωνίας για να το πετύχει.