Ζητούν προσωποποιημένη επικοινωνία με έμφαση στην καθημερινότητα.

Διαφήμιση αλλά με το σωστό τρόπο δείχνει μία ακόμα έρευνα ότι επιθυμούν οι καταναλωτές. Αυτή τη φορά ωστόσο, τα στοιχεία προειδοποιούν ότι το κοινό έχει κουραστεί από τα μηνύματα του τύπου «είμαστε μαζί σου», που έχουν κατακλύσει τα Μέσα λόγω πανδημίας. Αυτό προκύπτει από τα πορίσματα της μελέτης που διεξήχθη για λογαριασμό της Adobe Advertising Cloud στην Αμερική, σύμφωνα με την οποία μόνο το 12% των ερωτωμένων επιθυμεί διακοπή της επικοινωνίας, ενώ ένας στους δύο ζητά διαφημίσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες του.

Όπως φαίνεται από τα ευρήματα, οι brand marketers θεωρούν ότι οι καταναλωτές θέλουν διαφημίσεις που επικοινωνούν τους τρόπους με τους οποίους συμπαραστέκονται στους ανθρώπους σε μεγαλύτερο βαθμό από ό,τι οι καταναλωτές, ενώ η έκθεση προτείνει την έμφαση σε μηνύματα που εστιάζουν σε «καθημερινές ανάγκες και πράγματα που αποσπούν την προσοχή από την κρίση».

Η έρευνα αποκαλύπτει επίσης ότι περισσότεροι από τους μισούς millennial άντρες ξοδεύουν περισσότερα χρήματα online συγκριτικά με την περίοδο προ κρίσης, ενώ πάνω από το 40% των GenZers επιθυμεί να λαμβάνει άμεσα διαφημίσεις για προϊόντα πολυτελείας. Επιπλέον, η μελέτη αναφέρει ότι τα brands μπορούν να επωφεληθούν σημαντικά από την προβολή δίπλα σε περιεχόμενο σχετικό με τον κορωνοϊό, παρά το διαδεδομένο blacklisting, καθώς οι καταναλωτές στρέφονται περισσότερο σε αξιόπιστους publishers. (Πηγή AdAge)