Δήλωση του Αλέξανδρου Καμάρα της Imperial Tobacco

Με αφορμή αυτή την εξέλιξη, λάβαμε από τον Αλέξανδρο Καμάρα, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Imperial Tobacco για την Ν.Α Ευρώπη, την παρακάτω ανακοίνωση. Σύμφωνα επίσης με πληροφορίες, η συνεργασία της Imperial Tobacco στην Ελλάδα με τις διαφημιστικές Scholz & Friends, Creative Plus και Euro RSCG θα συνεχιστεί με στόχο την αξιοποίηση των καναλιών επικοινωνίας που παραμένουν διαθέσιμα για τα καπνικά προϊόντα.

“Η πρόσφατη αιφνιδιαστική απόφαση του Υπ. Υγείας, απαγορεύει την υπαίθρια διαφήμιση ακυρώνοντας ετήσιες συμφωνίες που βρίσκονται σε ισχύ και προκαλώντας μεγάλα προβλήματα στα Μέσα, τις διαφημιστικές και τους διαφημιζόμενους. Αυτή την ώρα της ξαφνικής αλλαγής, θεωρώ χρέος μου να αναγνωρίσω τον καθοριστικό ρόλο του Outdoor στην επιτυχημένη πορεία της Imperial Tobacco στην ελληνική αγορά.

Καταρχήν, θα ήθελα να εκφράσω τη βαθιά εκτίμησή μας στην BGM OMD, με την οποία συνεργαστήκαμε τα τελευταία 12 χρόνια. Με τη σταθερή ομάδα των έμπειρων στελεχών της, μας προσέφερε την τεχνογνωσία της, αλλά πάνω απ’ όλα το πάθος της για το καλύτερο, από το σχεδιασμό μέχρι την υλοποίηση κάθε καμπάνια μας outdoor! Επίσης, θέλω να ευχαριστήσω θερμά τις εταιρείες Alma, Affichage, Master Media και Remedy, καθώς και τις εταιρείες Χαϊδεμένος και Selector για την πολύτιμη συνεργασία μας όλα αυτά τα χρόνια!

Το Outdoor, απορροφώντας από το 1998 το μεγαλύτερο μερίδιο της διαφημιστικής επένδυσής μας, συνέβαλλε σημαντικά στον τριπλασιασμό του μεριδίου αγοράς μας και στηv καθιέρωση των μαρκών μας, με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα το Davidoff, το Νο.1 σε ανάπτυξη τσιγάρο στην ελληνική αγορά την τελευταία δεκαετία.

Όταν μια μακροχρόνια αποδοτική συνεργασία διακόπτεται ξαφνικά για εξωγενείς λόγους, η λύπη είναι μεγάλη, παρά τη γλυκιά γεύση που αφήνει η ικανοποίηση της επιτυχίας”.