Μετά από 30 χρόνια συνεργασίας

(ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ)  Έτσι ολοκληρώνεται η συνεργασία που είχαν οι δύο πλευρές εδώ και 30 χρόνια. Η DDB είχε συμβάλλει στο επιτυχημένο λανσάρισμα της Bud Light το 1981 και από τότε είχε μόνιμη θέση στο «ρόστερ» του brand. Μάλιστα, πολλές καμπάνιες της, όπως οι «Whassup?» και «Real Men of Genius» έγραψαν ιστορία και απέσπασαν σημαντικές διακρίσεις.

Σε ό,τι αφορά τη διάδοχη κατάσταση, στο spec συνεχίζουν σύμφωνα με πληροφορίες agencies όπως οι CP&B, McGarryBowen και Droga5. Πέρυσι, η Bud Light δαπάνησε περισσότερα από 276 εκατ. δολάρια -το υψηλότερο budget στην κατηγορία- και είναι η νο1 μπύρα σε πωλήσεις.